10 Maj

2010-05-10 . 14:06:36 . Allmänt

Imorse vaknade jag tidigt och såg att Andreas va vaken. Va helt nyvaken och tänkte inte klart alls. Gick på toa så sen när jag gick tillbaka för att sova mer, så sa Andreas att Lernia hade ringt och sa han fick jobbet. =D Han jobbar nu me personvagnar i volvo. =D Jag började piggna till, sen sa han att han skulle jobba varje kvällar fram te vecka 28. Hmm. Huvudsaken att han fått jobb! Men kommer att kännas tomt. Det känns redan tomt här nu för han åkte vid 12 tiden till Lernia för skriva kontrakt å hämta kläder sen jobba. Han är hemma efter ett.

Saknar honom redan men det är jättekul för honom att ha fått ett jobb. Han har sökt och ringt men bara Lernia som svarade så han va på intervju i fredags. Fick jobbet idag. Det har gått fort. =P

Ska baka äppelpaj till ikväll så får han de när han kommit hem. Det förtjänar han. Tänkte städa å diska härhemma nu. Har inte orkat göra nånting alls i helgen så nu ska jag sätta igång.

Känns jävligt tomt här ska ni veta! Blir ensam på kvällar men det ska gå bra. Jobb är jobb och viktigt! ^^

Puss, hej

Kommentera (3) st

Kommentarer
Lebbkompis

precis jobb e jobb.. fåse vad som ska hända med hans jobb i framöver med hans tid schema sen:D men du kan vara skönt va ensam o se massa filmer du skräckis filmer klara du nog bra ensam hemma? =) grattis igen till honom pusspuss <3<3<3

Jinna

Jättekul för honom! Samma sak med när jag just börjat jobba och Rebeka åker ibland bort till Finspång pga praktik. Det känns mer tomt emellan tider nu, men ändå är det nyttigt för oss. Det gör att vi saknar varandra mer, vilket känns lite mer mysigt. :) Men förstår hur du menar, klart man vill ha myskvällar och så. ^^ Men helgar finns iallafall. :)

2010-05-10 . 19:55:51
Länk: http://www.jinna.se
sundarii

Då får du ta och hälsa Andreas GRATTIS till jobbet :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: