Väldigt mätt och mättande!

2010-03-17 . 21:06:56 . Allmänt

Det här är inte lätt att prata om och vara öppen om men jag gör de ändå för jag behöver skriva av mig oxå. Plus se om det finns fler av de.

Jag hatar att prata om min vikt men jag gör de ibland ändå för att få tips och så.. Men iaf så har jag gått upp lite så nu dricker jag en dryck, jag tar de varje dag istället för frukost/mellanmål/kvällsmat å så.. Så jag äter riktig måltid - middag en gång om dan å dricker annars.

Började de innan jag åkte upp till Örebro men jag avbröt för jag ville inte bli dålig i magen eller nått när jag va i Örebro.

När jag kom hem igen så tog jag tag i saken och börja dricka de mer å mer.. Min magen fungerar inte ihop med de.. Eller nja magen har inte vänjt sig vid det.. =P

Blir så uppsvälld och gasig och blir snabbt hungrig efter 1-2 timmar efter drycken. Jätte hungrig! Så när jag ska äta middag så blir jag snabbt mätt å mår lätt illa av maten.. Jag tror det är för matsäcken har krympit lite så jag blir snabbt mätt. Jag är väldigt glad för det iaf. Jag äter mycket mindre än innan. Har gått ner mellan 1-2 kg på en vecka nu ca.. Det ska bli mer. =)

Men annars har min mage krånglat till pga drycken men jag dricker ändå för magen SKA vänja sig vid det!

Jag har redan haft problem me min mage innan de oxå.. Så det blir lite extra nu och de är INTE lätt. Suck..

Jag misstänker att jag har IBS mage.. Pratade me Pia(Andreas mamma) om magproblem.. Så berättade hon lite om ibs.. De påminde om mig.. Samma sympton och så.. Jag ska kolla upp de i vårdcentralen.. Usch.. Jag måste till tandläkare, vårdcentralen för min mage å sen gammal skada i ryggen som känns för jävligt.. Känns som att ryggen knäcktes.. Som nån ryggkota är utanför.. De är störande. Gör ont när jag rör mig å huvudet.. Jobbigt! Men jag ska bli bra.. Dom ska fan försvinna. Jag är oxå sån som drar ut tiden.. Alltså om jag säger jag ska till vårdcentralen men jag drar ut de så jag går dit till slut efter några månader.. Men det är oxå för att jag har alltid känt att jag aldrig fått nån svar/rätt hjälp av vårdcentralen lr nått.. Har tappat förtroende för dom.. Fy fan va myndigheterna suger...

Soc är de värsta jag vet. Dom ska hjälpa men dom förstör istället eller så gör dom INGENTING. Har skällt ut dom så säger dom att dom har mycket att  göra. Jo men då får dom anställa fler! För det är fler som behöver hjälp.. Men ni gör ingenting alls. Ni suger röv!

Jaja.. Nu blev de blandat... Haha. Nu duschar min sötnos så sen ska vi nog se på nån film... Bränt totalt 16 st filmer plus fick hem 2 st nya idag.. =P Strangers with Candy tror ja de ena hette, sen de andra är Forrest Gump.

Filmfreak? psst

Ne ska kolla runt här lite innan han kommer så vi kan kolla på film.

Min allra finaste bebis Anton (eller ja stora pojke då)- älskar dig så otroligt mycket!
Mina vänner - Tack för ni finns! <3
Min älskade släkt- Tack för ni finns där! <3 
~ Ingen nämnd, ingen glömd. <3 ~

Ni alla är helt underbara, skulle inte klara mig utan er!!

Men en viss kärring kan jag klara mig bra utan!

Hejs svejs

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: