Star trek = blääää!

2010-03-21 . 18:52:45 . Allmänt

Men de är på tv varje dag för Andreas älskar de.
När de är på teven å Andreas kollar på de, jag kollar inte ens på de men blir ändå på dåligt humör av de. Haha.
Fick iaf byta kanal nyss. Puh.

Men har ni haft en bra helg? Det har jag. =)
Va hemma å myste me Andreas i fredags sen igår va jag ute med Asy eller ja Samantha. Jag hängde me henne å Gerry till Kenneth, där han hade fest så jag träffade gamla vänner och nya. Det va trevligt. Ser fram emot å få träffas flera ggr nu när jag bor i Göteborg. =) Sen avslutade vi med MAX på natten, sen fick jag skjuts hem så va hemma typ vid tre lr något.
Tack för kvällen, Asy! =)

Idag blir det soft dag för mig. Är seg å orkar inte göra nånting..

Såg oxå att jag fått fler besökare nu än min tidigare blogg. Men ingen som vågat kommentera eller säga vem ni är. =) Det är INGEN tvång att kommentera. =) Men kommenterar blir man glad av. Jag bloggar för min skull och det är bara roligt att få kommenterar.

Kort inlägg blev det idag men men ^^

Hejs svejs

Kommentera (3) st

Kommentarer
Jinna

Dumbofjanten vågar kommentera! ;) Kul att ni haft kul i helgen! Saknar som sagt festa med er, måste bli av nångång! ;)

2010-03-22 . 10:08:28
Länk: http://www.jinna.se
asy

moa , ja är asy alltid asy. aldrig sam om förkortat namn. haha. jag står för asy fr min egen smeknamn. förnamn är alltid vackraste:) tack för lördags , det va shithärligt att umgås med dig igen efter många år sedan. puss!

2010-03-23 . 18:28:51
Länk: http://samanthaque.blogg.se/
sundarii

Star trek ja, Zam följde den serien för ett tag sen. Sen följde han Star Gate som jag kallade för Star GAY. Fy farao för sri fiction serier!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: