Paket paket paket!!

2010-03-22 . 23:46:41 . Allmänt

Under veckan väntar jag flera paket.. Fy va roligt det blir!! =P

Ska ta bilder på dom när jag hämtat ut dom alla så får ni se vad det är. =)

Tänkte oxå på inredning och färger.. Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR rosa och Hello Kitty.
Vissa brukar säga att dom tänker på mig direkt när dom ser rosa kläder/grejjer eller hello kitty. =)
Jag instämmer, jag älskar rosa å hello kitty MEN har lessnat på det liiite.. Då menar jag som inredning och så.
Det är skillnad med småsaker&kläder OCH inredning.
När de gäller inredning så ska de gärna vara stilrent. Jag har tröttnat på rosa puff puff överallt nu. Haha. Men älskar fortfarande rosa kläder då ska de helst vara tröjor, inte byxor eller nått nu.. Det har blivit för mycket rosa så jag har viss gräns nu. =P

Men när de är småsaker lr väskor då är de jätteokej. Älskar dom. =) Men annars NOT.

Hehe. De va mina tankar för idag det. =)
Kollar just nu på en skräckfilm. Som vanligt.. Hihi. Ne nu börjar de bli spännande så vi hörs!

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Ge inte Andreas men för livet bara med rosapuffade badrum och kök ;)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: