När ska du inse det?

2010-03-13 . 17:27:34 . Allmänt

Jag är SÅ TRÖTT på dig nu.

Jag la in bilder på facebook på älskade Robin och så.
Så när min syster såg bilderna så skrev hon vänliga ord om honom sen plötsligt skrev hon att jag gör fel och att jag måste ta bort dom, sen skrev hon vänliga ord om honom plus MIG. Sen va hon förbannad. Shizofreni? Ja visst! Så jag tog bort dom för jag inte fick ha bilder på Robin. Så sen smsade hon mig å sa hur jag kunde sjunka så lågt och skriva öppet om privata saker om Robin... Va? Är det privatsak om han gått bort? Jag sa till henne att vi hanterar sorg på olika sätt. Hon super, förtränger Robin, gömmer hans bilder och pratar inte om honom. Går inte till hans grav och sköter om den.. Sen när jag la upp några fina bilder på Robin så är hon förbannad på mig och sa att jag gör fel! Jag säger då inte att hon gör fel å hanterar hennes sorg på fel sätt men att säga så där till mig och sen använder hon Robin för att säga upp kontakten och skylla på mig pga Robin. Det är FULT gjort!

Jag blir bara ännu förbannad nu. HUR kunde hon göra så där? Hon VISSTE att de va HENNES fel att det blev så här.. Men nu använder hon Robin för att säga att vi inte ska ha kontakten alls... Det är så jävla typiskt henne.. Hon säger emot och vänder emot folk och förtränger sanningen.

Om hon ska hålla på så där i hela livet då kommer hon INTE förändras och Alva.... Vill inte ens tänka tanken på det.. =( Jag ska fan göra mitt bästa å se till Alvas bästa. Oavsett va hon än tycker.

Det här va droppen! Nu får det vara nog! Jag skiter i dig, jag har ingen kontakt med dig och känner inget behov av de.. Men att du vänder på allt och försöker få de att bli MITT fel är fräckt!

INSE sanningen och sluta förtränga allt! Erkänn!

Jag är så jävla trött på dej!

Du har varit  så jävla falsk mot mig, ljugit, vänt din rygg mot mig och snackat skit om min pappa och om våran barndom. Tror du jag mår bra av det då?
NEJ fan heller!

Därför ville jag inte prata med dig alls och allt. Kom gärna tillbaka när du visat att du slutat supa och erkänt allt och inse sanningen så kommer jag gärna tillbaka.

Annars kan du dra åt helvete.

Men jag kommer alltid älska dig och Alva.. MEN jag skiter i dig för du måste komma upp på fötter själv och inse sanningen.

Nu får de vara nog med det... Jag söker inte tröst eller någonting. Jag behövde bara skriva av mig.

Hejs svejs
Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Men herresatan, vad håller hon på med iegentligen? Kan du inte bara blocka henne från Facebook då? Det där hon gör mot dig och utnyttjar sin döde son är så SINNESSJUKT!



Styrkekram Tur att du har mig som syster ;)

Nettie

Det e sjukt att använda Robin på det sättet!

Å tycker så synd om lilla söta Alva.

Och det du skrev, gör mig förbannad!

Styrkekramar på dej! Puss<3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: