Myskväll <3

2010-03-02 . 20:27:00 . Allmänt

Idag blir det bara massa myspys. =)
Va ute på promenerad med sötnosen så vi handlade lite. Blev grönsaker och dip och lite mer, sen hämtade vi hem filmer jag köpte.  Så  ikväll blir det myskväll med grönsaker och dipp. Mumma! =) Och så ska vi kolla på filmer. Har kollat på Flugornas herre nu. Jag kommer ihåg när jag va liten när jag kolla på den så kände jag hat mot dom pojkarna för dom va sjuka i huvudet. Makt kan leda till mord... Sjukt.. =S Men iaf så nu duschar Andreas, sen e det mitt tur då blir de desperate housewives vid nio. =D Yeeees!

Förresten, hur e vädret hos er? Det va soligt här. Men skit halt och massa is överallt. Men det ska inte bli mer snö i veckan fram tills nästa lördag å söndag sen försvinner de förhoppingvis. Kan vi börja hoppas på att det blir vår nu? Jag hoppas det iaf! Så jävla trött på snö och kyla. =S

Ne nu ska jag hoppa in i duschen. Hejs svejs
Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Desperate Housewives? NÄÄÄÄÄÄ, sliter av mig mina dreadlocks!!! NEJ! Har programmet börjat igen?!!! NEJ! Fy fan...



Men Grey börjar idag, DE är bra ;)

Karro

Gumman min... jaa här så soligt.. och de har oxå börjar ljusar.Och nu är våren här =) Längtar nu efter lätta kläder, SLIPPER ha vinter kläder nu.. Suck.. nu får ha såna kläder i ett litet tag till.. Sen lägga den "sista" vilan inför våren, sommar till höst.. sen vaknar vinter kläderna till liv igen suck =) Nu ska vi alla NJUTA av våren är på väg sköntPUSSPUSPSUS

2010-03-06 . 08:59:03
Länk: http://pololuka.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: