Lögner och svek

2010-03-05 . 23:00:35 . Allmänt

Jag har stått ut med det i några år och nu får jag NOG. Nu räcker det!
Jag har stått dig nära och stöttat dig i alla situationer.
Jag har sörjt med dig, varit där för dig, gråtit med dig, varit arg med dig, varit glad med dig, skrattat med dig och stöttat dig.
Jag har stöttat dig som fan och hjälpt dig, gett dig massa råd och tips.
Men vad får jag tillbaka? Ingenting. Eller jo bara lögner...
Dessutom vänder du din rygg mot mig...

Du messar mig och gråter, mår dåligt och behövde stöd. Jag var självklart där och stöttade dig. Du pratar skit om ditt ex som gjorde dig illa. Han slog dig. Du var rädd för honom. Du gjorde slut med honom. Vilket var rätt beslut tyckte jag för ingen ska stanna hos mannen om han slagit kvinnan.

Du var stolt över dig själv att du lämnade honom och du pratade om hur stolt du var över dig själv och hur stark du kan vara och att du skulle må bra utan honom. Jag var glad för din skull.

Du höll huvudet uppe och kämpade. Jag stöttade dig.
Men bakom allt snack var du hos honom och ljög massa för mig. Du sa att du inte var med honom och att du hatade honom. Du messade mig långa sms på nätter. Jag satt och messade dig ofta och länge för jag ville stötta dig och visa att jag finns där.. Men all snack var lögner...

Du sa du skulle ändra på dig och bevisa det för mig för jag sagt ifrån och att jag tappat förtroende för dig..
Du sa du skulle bevisa det för mig för du ville ha bra kontakt med mig igen..
Men dagen efter fick jag veta att du tog me din dotter till en fest och söp när hon va där...
Lyssnade du inte på va jag sa innan???

Sen gnäller du om att ditt ex hört av sig och mailat dig och blabla och sen säger du att han ska väl gå vidare.. För han har ny tjej då ska han gå vidare och glömma dej. Så jag sa jag skulle maila till honom och be han hålla käften. Du sa bara; Hehe ok min söta *****... Så jag gjorde det. Jag mailade honom idag och bad han lämna dig ifred och att han skulle sluta maila dig... Han svarade och sa att de var du som mailade honom och du som gav honom ditt nr och du som ville ha kontakt med honom...
Så jag sa ifrån igen på sms och frågade varför du ljög för mig... Då förnekade du det självklart och du mailade till ditt ex och bad honom att säga till mig att sluta maila honom... WHAT????

Jag bryr mig INTE om ni mailar till varandra eller vill ha kontakt, jag bad bara honom låta dig vara ifred för det var DU som pratade skit om honom och det var DU som inte ville ha hans mail!!! Så nu vänder du din rygg mot mig och säger till ditt ex att du är irriterad på MIG??? Och att han INTE ska skicka nån mail till mig eller jag till honom...? Vad fan säger du??? Det va DU som pratade skit om honom och ville inte ha hans mail....?

Jag är så jävla trött på dina lögner och svek! Jag skiter i dig nu. Lev ditt liv och sup vidare, jag orkar inte mer nu. Det är inte första gången du vänder din rygg mot mig..
Jag blir så trött på dig nu... Du sviker mig igen och om igen... Ljuger, sviker, ljuger, sviker, ljuger.... NÄR tar det slut??? Jag vill inte träffa dig nu längre om du ska vara så där.. Jag kommer tillbaka när du mognat till och insett sanningen!

Annars kan du dra åt helvete!


Alkohol löser inga problem, det vet du innerst inne!

Kommentera (6) st

Kommentarer
Sundarii

Kramar om länge...

raisy

hej!! det finns massor idioter därute.. lev din egen liv och skiter i henne.. låt henne lida så har hon egen läxa att lära.. spelar inget roll om hon har inte lärt läxa men hon kommer alltid ha dålig samvete hela liv! du är underbar mamma och vara stolt på dig själv! =) kramar dig hårt.. kramm

2010-03-06 . 15:37:38
Länk: http://www.raisy.se
Josannah

Nu, måste du lyssna noga, vem hon än är, är dig inte värdig.. Du ska inte leva med sånt,

Hon kommer inte att kunna sluta å svika.

Kramar om.

Och tack, du kanske ska vlogga dig själv även så jag kan se dig i LIVE. vore roligt?

2010-03-07 . 16:23:25
Länk: http://nightday.blogg.se/
Jinna

Hon borde vara pi tacksam att du stått vid hennes sida. Ordentligt. Bra att du nu vet vad du gör, det skulle jag oxå göra.

2010-03-09 . 19:38:06
Länk: http://www.jinna.se
Sundarii

Jag bekymrar mig om dottern... Hon kommer få så mkt skit pga sin mamma i framtiden och i värsta fall så kommer dottern gå på samma väg som sin mamma och sluta som henne - supkärring och lögnare...

Nettie

Bra skrivet, tycker verkligen så synd om dig som fick stå ut med henne och allt...

Tänk på dig själv och koncentera dej själv på din framtiden me Andreas och Anton, låt inte henne förstöra för dig och ditt liv!

Och för att va ärlig, så hoppas jag social tar dottern ifrån henne, hon (dottern) förtjänar inte ha en sån mamma som hon...Puss <3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: