Invandrares ord; Hora?

2010-03-01 . 17:24:49 . Allmänt

Nu pratar jag inte om alla utan dom som behandlar folk taskigt och dom som förstör Sverige.

Kalla mig gärna rasist men jag vet mycket bättre än er om mig själv. Och kallar ni mig det så vet ni ingenting...!

Jag förstår inte varför invandrartjejer står med deras mjukisdressar på gatan och skriker hora till nån svensk??
Va faaaaan glad att ni får bo här i Sverige, att vi svenskar öppnar vår land för er.
Vi låter er bo i Sverige och låter er jobba här, låter er leva här i Sverige.
Så kom fan inte och förstör Sverige!
Ni mördar, rånar och kallar svenskar för horor.
Och självklart finns de oxå svenskar som gör dumma saker men jag pratar om invandrare nu.
Det finns supersnälla invandrare och jag känner några och dom behandlar jag med respekt för dom behandlar oss med respekt. Dom är ordentliga och gör som vi svenskar och lever som vi svenskar. Jag respekterar sådana människor. Men ni som gör dumma saker och fuckar upp er kan dra hem!!!

Jag blir så arg när jag ser hur dom korkade behandlar Sverige så här.. INGEN har rätt att kalla någon hora.

Jag förstår inte heller mig på ALLA folk som kallar varandra för horor. Varför just hora? Brukar dom ha sex mot betalt? Ne varför kallar ni varandra för horor då? Hur dumma i huvudet är ni egentligen?
Skärp er för fan! Det är Sverige och vi har yttrandefrihet men att kalla nån hora är FEL! WRONG! 
 
Jag undrar bara varför folk säger just ordet; hora? Kan någon svara på de?

Ni är ju för fan allmänt dumma i huvudet, jag skulle fan inte vilja vara i er skor!!!

Nä nu fick jag avreagera mig lite, ska diska nu.. Hörs...

Förresten, går de att kommentera eller? De går faaan inte att kommentera i mina vänners bloggar. Jävligt störande! :S Bara Malin´s blogg som funkar.

Hejs svejs
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: