Gladare å piggare

2010-03-03 . 17:33:44 . Allmänt

Fan va gött det är me sol! =)
Innan på kvällar/nätter så har det varit ljust ändå pga mycket snö plus himlen va väldigt ljust.. Men nu på de senaste nätterna har de varit MÖRKT och tillomed sett stjärnor. Idag när jag vaknade så såg jag klarblå himmel och sol. Det är fortfarande klartblått nu.. Det får mig att känna mig gladare å piggare.
Låg i soffan och kollade på himlen och tänkte på våren som kommer... Fy fan va jag längtar te våren! ^^
Ser fram emot våren <3

Igår hade vi våran myskväll med grönsaker och dipp. Vi kollade på Howard the duck. Det va väldigt mysigt men till sist blev man väldigt äckligt mätt pga för mkt grönsaker  plus dipp. Vitlöksmaken var fast i munnen i morse. ;P Fast jag borstat tänderna ändå va de kvar.. Fy fan. Hatar vitlöksmak i munnen dagen efter, samma sak med vitlöklukt på fingrarna dagen efter. Fy fan va jag hatar de. Haha. Fast jag älskar vitlök. =)

Fick veta igår oxå av Andreas om mig själv. :P Märkligt att ingen annan hörande har sagt nått te mej. Men iaf så när jag äter nått jag gillar väldigt mycket så hummar jag när jag äter. Hahaha.
Lite pinsamt om jag äter hos någon annan så hör de när jag hummar. När Andreas hör gör de inget för han är min pojkvän då är de okej men hos nån annan. Hahaha. Vet inte hur jag gör, han säger att jag hummar verkligen när jag tycker de är gott... Men HUR gör jag??? ;P

Ikväll blir det Dum och dummare, sen dum och ännu dummare. =) I veckan eller nästa vecka kommer de Anders.se dvd så de blir kul å kolla på de.

Svar te kommenterar;
Sandra - hahahahaha greys är ju trååååkig serie som du tycker om DH. Hahaha. Men smaken är som baken. Delad! De högra är din, den vänstra är min. ;P Jag tycker massa om dej ändå sötnöt! <3

Hejs svejs
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Knäppgök :P

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: