Fler filmer!

2010-03-01 . 19:28:33 . Allmänt

Jag som är sådan jävla filmfreak så har jag beställt hem filmer. =D
Andreas har fan mååååååånga filmer och jag har sett de mesta här och jag beställde totalt 7 st filmer innan, så igår beställde jag hem 4(5) st =) Det blir najsigt. Hihi.
Älskar att ligga i soffan under täcket och kolla på filmer i mörkret. Myspys! =)
Innan beställde jag 7 st filmer.
Det blev;
Casper - spöket. Så söööt film. Me like! :P
Hocus Pocus . Jag å min bror älskade den när vi va små.  När vi skulle hyra film så blev de alltid den. =P
Stardust
Baby Mama
Jumanji
Spiderwick
Another gay movie
Mr Woodstock

Sen igår så beställde jag nygamla filmer. =)

Dock bara komedier plus en skräck. Ska jag kalla den skräckfilm? Hmm

Det blev;

                                      

Flugornas herre var skitbra. Den är sjuk och sorglig om hur dom tror dom har makt.. Fy fan.. Vet inte om man kan kalla den för skräckfilm/thriller å så..
Sen de första, kan inte översätta te svenska men :P Den är sjukt rolig film. =D
Howard the Duck, pappa hade den som vhs men liksom ingen har vhs nu så jag inte sett de på länge. De va rolig film. =)
Dum och dummare, dum och ännu dummare.. Två st i en. Blir skojigt å kolla på dom! Imorron får jag hem dom då blir det filmkväll igen. =D

Igår kollade jag på Wolfman.. *host* Den va faaan kass!! Årets sämsta film. =S Smaken är som baken men vill ni se den så varsågoda. Men inget jag gillar iaf! Fy fan. ^^

Så vi åkte hem besvikna och de va fan bortkastade pengar men men, kom hem och duschade sen fixade vi te och mackor så satt vi och åt framför en annan film, Legion hette den.. Den va bra men fan texten plus ljudet försvann på slutet så man missat mkt! Man har sett hela filmen men just på slutet får man veta varför och så. Så jävla typiskt att texten och ljudet försvann! Tönt. Får köpa den när den kommit ut så får vi kolla igen. Bra va den iaf. Spännande. =)

Sen va de oxå en annan som jag gillade skarpt var Vampires assistant. Om en pojke som blev halv vampyr och får följa med deras cirkus du freak.. Det är knäppgökar som apflicka, skäggiga damen, ormmannen, vampyr och så.. Det va kul å se den. =)

Oj, de blev massa babbel om filmer. Hihi. Men gillar ni inte de så läs inte.. Kanske försent å säga de? Haha. :P Bloggar mer senare!! 

Hejs svejs
Kommentera (4) st

Kommentarer
malin

2010-03-02 . 15:01:41
Länk: http://malinathome.blogg.se/
malin

Hej söta.

Ja, min dator har fårr sprattet!

:) Klart du får lägga länk. Vill du ligga på min sida? :D Då hittar jag dig lättare. :P

kram!

2010-03-02 . 15:30:59
Länk: http://malinathome.blogg.se/
sundarii

Stardust är en häääääärlig film :)

malin

Jodå. Jag fick båda dina kommentarer.:P

Ja jag ska fråga honom! Ska försöka få komma till dem med kissen ;) Göran är ju rädd att dem ska springa ut, eran farmor fick ju inte äns komma dit om hon hade katten med sig hahaha.. rolig!

2010-03-02 . 22:03:20
Länk: http://malinathome.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: