.

2010-03-10 . 17:08:32 . Allmänt

Först vill jag tacka för ännu fina kommenterar för de innan inlägget.

Nettie; Japp, jag tycker detsamma som du. Jag har ingen kontakt med henne nu och jag skiter i henne nu som sagt. Jag vill inte prata med henne eller träffa henne. Det kommer att ta lååååång tid innan jag kan tro på henne. Jag kommer inte att tro på henne nu iallafall. Och ska kontakta soc igen..

Soc är medveten om henne och dottern. Men de verkar som de inte gör någonting.. Jag blir så förbannad på soc med.. Dom sitter bara och rullar tummarna och tar emot anmälan. Jag ser och ser, ser hela tiden hur hon beter sig och ändå har hon sin dotter hos sig medan hon ***.. Men jag kan inte göra något mer nu längre.. Jag kan bara hoppas och hålla tummarna för flickans skull att hon får de bra sen.

Men shitsame. Nu vill jag inte slösa på fler inlägg på en person som inte är mig värd nånting...



Har bestämt mig att svara på er kommenterar här i blogg, i ny inlägg eller i kommenters fält. Så vill ni läsa svaret så kom hit igen. =)




Haft en underbar helg! Kom till Örebro i lördags. Det va jättekul. <3 Åkte te Karola på kvällen och vi blev kvar där i flera timmar. Anton ville sova där en natt och då slapp vi åka hem tidigare. Anton ville sova där så de fick han göra. Vi satt i köket å babbla på massor medan barnen sov. Sen åkte vi hem å sov, men sov bara i några timmar så jag va matt och kände mig jävligt trött. =P
Tog e dusch så jag blev piggare iaf, sen drog vi till Karola igen, så AW och Pontus åkte till Netonnet för Pontus ville köpa mikro.. Sagt å gjort så jag va hemma hos Karola me barnen. Pojkarna va på dåligt humör och gnällde, va arga och slog varandra.. Dom kom inte överens. =P Dom va oxå för trötta me. Senare på kvällen kom Nettie te Karola me så vi tjejer satt å pratade hela tiden. Det va jätte trevligt. =) Det är inte ofta vi tre träffas samtidigt. =)
Pojkarna blev plötsligt glada och på knäpp humör så dom busade sen ville Anton sova där en natt till. Det gick bra eftersom dom börjar samma tid på dagis nästa dag så vi kom överens att Anton fick sova där en natt till. Det gick jättebra. =) Så i måndags va vi på dagiset för möte.. Det va 2 möten.. Va faan seg då.. Men men. =)

Sen när Anton slutade kl två så tog vi me honom till stan, gjorde lite ärenden sen mötte vi Karola och barnen för dom skulle äta så jag hade sällskap till jag drog hem.. Sagt å gjort.. Blev lite stressad precis innan jag åkte me buss hem.. Men det va en underbar helg. =)

Igår blev det bio, vi såg på Alice i underlandet på 3D.. Svårt att säga va jag tycker.. Den va rolig och bra gjord.. Men det är inte nått jag skulle se på bio igen.. Typ.. :P Men den va rolig iaf.. Inte världsbäst.. Haha..

Ne nu ska jag ta en promenerad me Andreas medan det är ljust.. Fan va gött me ljusare tider nu. =)

Skriver kanske mer senare.. Hejs svejs
Kommentera (1) st

Kommentarer
Nettie

Nej precis, du ska inte slösa på en inlägg om henne...Men du vet jag finns för dej!

Njut av livet du, du har det så bra nu! :)

Puss <3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: