Bor i Göteborg på RIKTIGT nu =)

2010-03-25 . 18:18:21 . Allmänt

Det har strulat med adressändringen sen har de dröjt med att  lägga mitt efternamn på dörren.
Men idag blev allt KLART =)

Igår ändrades min adress i folkbokföring. Gött! Så idag la dom mitt efternamn på dörren bredvid Appelgren <3 Hihi.

Nu är allt klart och jag är en Göteborgare nu. =P

Dock finns de småsaker å fixa men de viktigaste är klart iaf!

Jag bor här nu på riktigt fast lägenheten är hans. =P Men sen ska vi flytta till HUS. Haha, men har inte letat eller något än. Det får ta ett bra tag. Men nu nöjer vi med denna fina lgh. =)

Igår va de INTE min dag.. Jag va så sur, irriterad och gnällig.
Jag fick en paket i onsdags, det va en söt liten data mus som är i rosa färg självklart =) Sen va de oxå en liten rosa hello kitty börs som jag GILLAR.

Igår fick jag ett paket till, det va hello kitty väskor. =) 5 st. Men de va mycket mindre än jag trodde. Suck..
Jag antog att de va typ lika stora som handväskor brukade vara men icke sa nicke. Det va mycket mindre och jag har bestämt mig för att behålla EN och ge en till Lovisa, sen ville Karola köpa en av mig så sen tänkte jag ge min lilla kusin Tindra 2 st.. Hoppas hon blir glad. =) Hon är en underbar go lilla prinsessa. De är hon värd. Gillar att ge bort småsaker till mina lilla älsklingar(Anton å mina kusiner) <3

Ne nu ska jag dricka min Natures dryck..

Hörs kanske senare, ska försöka ta bild på grejjerna.

Puss, hej
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: