Anna Wahlgren

2010-03-30 . 00:46:12 . Allmänt



Vad tycker ni om Anna Wahlgrens metoder?

Jag skulle aldrig göra så här mot mitt barn. NEVER!
Jag förstår varför många är emot hennes metoder.. Enligt mig är de bullshit.

Jag ger mitt barn kärlek och ömhet och allt han behöver.
Vill han sova nära mig så är det okej.
Jag vägrar använda 5 minuters metoden heller..
Låta barnet ligga där lääänge och skrika och gråta tills han blir röd.
Never. Man kan gå tillbaka och trösta och sen lägga honom igen eller vara där till han blir trygg.

Hennes metoder suger, jag uppfostrar mitt barn på mitt sätt och hennes metod utesluter jag! Så det så.
Kommentera (3) st

Kommentarer
sundarii

Hennes metoder är vridiga och det skadar barnen. Aldrig i livet att man gör så grymt mot ett litet barn. Mamma berättade att hon följde Annas metoder när jag var nyfödd men mamma klarade inte av det då hennes hjärta brast av medlidande så hon uppfostrade mig på hennes sätt som blev bra mkt bättre. (Mamma gjorde inget grymt så, hon körde barnvagnen över dörrtröskeln men tyckte att det var tillräckligt grymt då jag skuttade omkring som en känguru i där i vagnen)

karro

Herregud... jag skulle aldrig göra så mot mina 2 barn.. barnen får avgöra själva och bestämma själva hur dom vill vara.. tönt film... Som du skrev om Anton det e samma sak med oss här.. råå sjukt film.. Menar att jag NEVER gå på hennes metod! Jag har mina egen metod här hemma.. <3

Nettie

Tycker hennes metod är så jäkla sjukt!

Det har hett diskuterats på familjeliv och så.

Aldrig över min död kroppen gör jag så mot mina barn i framtiden, jag kommer uppfostra dem på MITT sätt!

Hoppas du mår bra, gumman? Pusspuss <3<3<3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: