Tralala

2010-06-04 . 21:14:43 . Allmänt

Idag är de fredag... Så jävla segt!

Sitter här vid älsklingens data. Han har SKÖN datastol och det märks skillnaden på ryggen kan jag LOVA!
Kommer garanterat sitta här varje gång han jobbar. =D Har inte ont i ryggen nu, eller jo om jag "vrider" på mig. Men det känns stort skillnad me datastolen. <3

Kollar oxå på film Gustaf. Satt oxå innan å kollade på nätet efter Twilight Elicpse. FAAAAAAAN va jag längtar tills den kommer! Jag ska bunkra med cola, popcorn eller godis å sätta mig tillrätta å NJUTA av filmen när de kommer på bio. =D Gu va jag längtar!

Den 20 Juni ska jag å min sötnos kolla på Sex And The City 2. Yes! Det blir jättekul! =D Dessutom ville Andreas oxå se den. Så det e gött. Fin pojkvän jag har. =D Nicklas frågade idag om vi ville hänga me dom å titta på de idag men Andreas jobbar så vi inte kan, men vi hade ändå tänkt titta på de den 20 Juni, då vi ska fira våran 1års dag i förskott. =P Vi ska äta gott på Bergakungen innan bio. De blir jättemysigt. Oh, min älskling! Har de verkligen gått snart ett år!? Sjukt. =D

Vi har haft våra stunder och det är så mysigt. Jag ser fram emot fler år. <3

Sen längtar jag oxå till midsommar då ska vi å min lille älskling Anton vara hos pappa/morfar å Mimmi. Släkten(de flesta) ska komma å fira tillsammans. Mimmi´s hela familj ska komma med. Blir kul å träffa dom för första gången. =) Bara min bror som träffat dom. Dom har varit tillsammans i ett år, och jag har inte ens träffat dom andra, bara Mimmi. Hemskt. Haha. Ne men det blir i midsommar iaf. Jag slår vad om att det blir lyckad midsommar. =D Älskar när alla träffas och umgås. Dessutom ska vi vara ute oxå. Att sitta ute och umgås på sommarkvällar är de bästa jag vet på somrar. =)

Hmm, vad ska jag göra nu då?

Förresten, vikten har inte gått upp. =D Är kvar och ska gå ned lite till. Hihihi.
Andreas säger att de märks skillnad oxå. Att min mage blivit mindre nu. Gött å höra. =D

Puss, hej
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: