Tjohoohohohohoho

2010-06-03 . 00:43:16 . Allmänt

Jahapp, visste inte va jag skulle skriva i rubrik. Hahaha.

Andreas är på väg hem nu från jobbet. Då ska jag puss-anfalla honom. HiHihiHihiHi

Imorgon blir de en del ärende å göra. Städa oxå. Blää. Min bror å hans pojkvän kommer ev på fredag. Om dom ska komma då ska vi bara ta de lugnt, sitta och dricka nått och prata. Blir jättemysigt! Saknat honom sååå mkt! Han jobbar mkt nu så de blir inte ofta att umgås så man får passa på. =) Sen skulle dom till Liseberg å sova hos Antons kusin. Om dom nu ska hit. =)

Sen nästa vecka ska jag nog åka till Örebro i några dagar. Sen om 2 veckor så ska jag å Andreas fira våran 1 årsdag i förskott eftersom han jobbar på onsdagen. =( Men iaf, vi ska gå ut å äta på Bergakungen, sen kolla på Sex And The City 2. Bara vi två!!! =D Det blir jättemysigt. <3 Gu va jag älskar min älskling! <3 <3

Nu messade Andreas å sa han är snart hemma. Hihi. PUSSAPUSSAPUSSAPUSSAPUSSAPUSSAPUSSAPUSSA på honom massor! Hihihi. Men han ska nog duscha först. =P Vill inte ha nått svart på mitt ansikte. HIHI.

Kollar oxå på film Children the Corn 1. Kul å se Linda som ung. Hahaha.

Kommer inte på nått att skriva om nu.... =)

Hejs svejs
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Men säg som det är, du ska nuppa!



;)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: