Skitdag

2010-06-08 . 16:27:20 . Allmänt

Hela veckan har känts för jävligt. Efter London fick jag bröstsmärtor å illamående, sen har min mage bråkat hela veckan. Sen igår kände jag mig "normal" men nej! Jag sov på "fel sätt" så jag fick bröstsmärtor när jag vaknade. Det höll typ i en jävla timme. Fy fan. Det höll fram till 5 tiden ca sen började de släppa något så jag somnade, vaknade vid elva ca å hade världens mensvärk! =( Jag vred å hade fruktansvärt ONT! Tog en flaska me hett vatten å höll de mot magen å tog en tablett, somnade om. Vaknade efter halv 2 å va väldigt trött å de gjorde ONT i magen. Har tagit totalt 3 tabletter idag sen kl 11 imorse ändå gör de ont! Haft värmedyna på magen. Fy fan för mens säger jag bara!

Är det inte ryggen så är de magen. Är de inte magen så är de huvudet.
Är de inte huvudet så är de ryggen. FYFAN. Vad i helvete har jag gjort för att förtjäna detta här!?

Kan jag inte vara jävla normal nångång?

Fy fan! Ne fan nu ska jag lägga mig me värmedyna å gnälla för mig själv.

Det suger att vara kvinna just nu!!!!!!

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

styrkarkraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: