Lista =)

2010-06-01 . 20:26:14 . Allmänt

Lånar en lista från en annan blogg. =)

Kul att svara på ibland. ^^ 

är fick du reda på att du var gravid? 2 April tror jag =)
Blev det en chock? Jo det kan man säga =P
Hur gammal var du? 20
Hade du mycket halsbränna? Mitten av gravidieten började de ja. Usch!
Spydde du mycket? Nej inte nån gång under hela gravidieten =)
Hade du mycket foglossning? Hade mest ont i ryggen å kunde inte sitta lr gå. =P
Ditt sf mått som störst? 39
Har du fått bristningar? Joo de fick jag
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Pojke
Vad hoppades du på? Ett friskt barn
Gick du över tiden? 1 vecka
Födde du för tidigt? nej det gjorde jag inte
Hur var förlossningen? Jobbig förlossning och det tog tid att krysta ut till slut fick jag hjälp av flera bm å en läkare pga de va skulderdystoci
Blev du sydd? Japp
Dragen med sugklocka? Japp

Hur många var inne i förlossningsrummet? AW, Joa en läkare 3 barnmorskor, en läkarpraktikant
Hade du någon nära med dig?
Ja Joa å AW
Vilket BB födde du på? Örebro USÖ
Hur stor var bebisen? 4875 g, 55 cm, 38 cm huvudomfång
Blev det en pojke eller flicka? Pojke =)
Vad fick den heta? Anton Andreas Thaleman-Wallberg
Var allting värt det? Ja absolut!

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Åh, jag härmar dig :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: