Lista

2010-06-18 . 20:27:15 . Allmänt

Är ju en twilight fan. =)

Här kommer en lista om Twilight <3

Twilight / Om jag kunde drömma:
1. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella och Edward
2. Bästa scen i boken/filmen? Första kyssen
3. Favorit citat från boken/filmen? Kommer inte på nått =S Hahaha
4. Bästa låten i filmen? I am deaf - så musik = off
5. Favorit outfit från filmen? Bella

New Moon / När jag hör din röst:

6. Favorit karaktär i boken/filmen? Fortfarande Bella och Edward
7. Bästa scen i boken/filmen? Månaderna när Bella var ensam. Sorgligt och bra.
8. Favorit citat från boken/filmenIgen, kommer inte på nått. Haha.
9. Bästa låten i filmen? I am deaf som sagt
10. Favorit outfit från filmen? Bella, Födelsedagsklänningen (så snygg!)

Eclipse / Ljudet av ditt hjärta:

11. Favorit karaktär i boken? -
12. Bästa scen i boken? -
13. Favorit citat från boken? -
14.Vad ser du mest framemot i filmen?
Förlovningen
15. Vad ser du minst framemot i filmen?
Kyssarna med Jacob??? What?? Ska hon kyssa Jacob??? Har inte läst boken lr nått så jag vet inget. =P

Breaking Dawn / Så länge vi båda andas:

16. Favorit karaktär i boken? -
17. Bästa scen i boken? Finns det bröllop??? =D Jag ser fram emot det! <3

18. Favorit citat från boken? -

19.Vad ser du mest framemot i filmerna? ALLT, ALLT & ALLT! 

20. Vad ser du minst framemot i filmerna? Vet inte, har inte ens sett den än.

21.Team Edward eller Team Jacob? TEAM EDWARD såklart!
22. Favorit skådis? Robert Pattinson(stör mig att han heter Pattinson, låter som pattar) Haha
23. Vem skulle du vilja spela? Bella, haha =P
24. Vilken är din favorit bok? Har inte läst någon av dom fast jag skulle vilja.

25. Vad tycker du om slutet i Breaking Dawn? Har ej sett den än. =P

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Bellas outfit är jätte fint i filmerna :D



När du har sett Eclipse så kommer du kunna svara på ALLA frågor i listan :P

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: