Hatar att vara kvinna ibland

2010-06-01 . 23:38:07 . Allmänt

Precis innan jag ska få röda veckan så får jag jämt sjukdomsliknande känsla. Som att jag fryser, känns som jag har feber men samtidigt inte. Är väldigt öm överallt, mår illa. Sen kommer de så vips är jag jätte varm å svettas som en gris. Usch för denna veckan! =(

Andreas jobbar fortfarande, kommer hem om 1 tim å halvt. =) Då ska jag pussa honom massor. Saknat honom! =) Har inte orkat göra någonting alls idag. Har bara segat å kollat på filmer å varit seg. Kände att jag behöver vila efter allt. Har varit mycket, flera möten å läkarbesök sen London, sen va de bröstsmärtor plus illamående. Nu idag orkar jag ingenting. Man ska inte behöva ha dåligt samvete alls om det e stökigt överallt. Man ska få vila å vara lat ibland! ^^

Ne, vet inte va jag ska skriva nu... =P

Puss, hej


Värdelöst inlägg, i know
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: