Grattis lilla sötnos Lovisa på 1årsdagen! ...

2010-06-07 . 16:40:06 . Allmänt

dsc00358 (MMS)

Grattis lilla sötnos Lovisa på 1årsdagen! Jag kommer ihåg exakt för ett år sen, jag var hundvakt, vaknade av Karolas sms tidigt på morgonen, En liten tjej var född. Jag kommer ihåg att jag sa ofan redan? Grattis. Hahaha. Sen smsade jag till Andreas å sa att Karola fått en flicka. Jag å Andreas var inte ihop då. :p Men iaf, stort grattis sötnos! Andreas hälsar grattis. Du är så fin i klänningen jag köpte till dig. Hihi. Puss på dig!

Kommentera (1) st

Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig :) kram!

2010-06-07 . 19:41:05
Länk: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: