Är en jävla pucko!

2010-06-04 . 14:55:12 . Allmänt

Idag mår jag skapligt, rätt bra.
Hela veckan har varit sådär. Började me måndags med bröstsmärtor som inte ville ge sig. Sen gav det sig till slut, men då blev jag illamående. Sen i tisdags mådde jag bra och på kvällen kändes det som jag hade feber. Jag frös men hade ingen feber. Men det kändes som. Så sen i onsdags har det varit ryggen. Idag känner jag mig rätt bra MEN har brännblåsor i ryggen. Är bränd där eftersom igår kväll la jag i soffan med värmedyna under ryggen för lindra de. Det är elektriskt värmedyna så man kan ändra temp på de, jag hade de minsta temp. Men gissa vad? Jag somnade!!! Jag sov i mer än en timme. Sen vaknade jag å tyckte de va väldigt hett under ryggen så jag tog bort de. De va kliande känsla å svedande men jag tänkte inte på det. Sen skulle vi lägga oss så märkte Andreas att jag hade ganska stort brännmärke på min rygg plus två blåsor. =(=(=( Så fick ta kylbalsam på de, kändes bättre. Vaknade imorse å de gjorde ont! Blåsorna alltså. Kan inte ha en bra bh på mig eller nudda nått mot blåsorna. Åkte till sjukgymnast imorse, fick prata me en som hjälper mig. Pratade om bröstsmärtor å så. Hon tyckte att de va konstigt att läkarna jag träffat, på akuten å så. Att ingen av dom gav mig bra info och sa alltid det va annat. Fast de va tydliga tecken på att det hörde till min kompression i ryggkota... Men iaf så berättade hon för mig att det va nerver som gör så jag får bröstsmärtor. Hon förklarade bra å tydligt så nu förstår jag hur det ligger till. Jag har alltid varit dålig på att ha hållning, så det blir lätthänt. När jag sitter ihopsjunken så blir de lätt å få bröstsmärtor eftersom jag har kompression så nerv blir störd så de gör ont.

Just nu ligger jag me en ihoprullad handduk mellan skulderbladen å de känns gött faktiskt.

Men vafan, hur kunde jag somna så jag blev bränd i ryggen. En jävla pucko! Haha.

Jag ligger nu å ska kolla på film Magadskar 2. Såååå rolig. Haha. =)

Andreas jobbar nu så jag blir ensam hemma i ett tag. Saknar honom redan, min sötnos. =(

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Skönt att du får en bra sjukgymnast som hjälper dig :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: