9 Juni

2010-06-09 . 19:20:38 . Allmänt

Jahapp.

Idag va de en rätt bra dag faktiskt.
Fast det regnar men det är mysigt NÄR jag inte är utomhus. Hihi.

Diskade lite idag oxå, om några timmar ska jag möta min bror som kommer hit ikväll. =)
Imorron bär de av till stan, bror ska göra hälsoundersökning inför jobbet. Sen ska jag till dövteam me.
Sen tänkte vi gå runt i stan å fika lite med och umgås. Bara umgås. Blir mysigt! Sen åker han me jobb på fredag. Så det blir en heldag för oss själva.


Skrev oxå kort till min älskade mamma och bifoga med några bilder på mig å Anton så hon får se hennes barnbarn växa upp oxå. Sen skrev jag oxå ett JÄTTESENT kort till min förra kontaktfamilj, eller snarare kontaktmamma Solvig. Har varit JÄTTEDÅLIG på att skriva till henne. =/ Satt å kollade igenom mina gamla brev å kort. Läste igenom flera brev som Solvig skickat men jag var ung så jag orkade inte svara, va inte så intresserad av att skriva. Men nu har jag tagit tag i saken å skrivit ett kort till henne å även bifogat lite bilder oxå. =)
Träffade henne sist... Hmm. Det va 2002 eller 2003. Hemskt! =/ Känner mig jättedum som inte hört av mig. Hon va jätte go och glad person. Jag tyckte bra om henne och vi hade mysiga kvällar hemma hos henne. Hon är duktig på tsp och hon spelade alltid in teckenlådan och dövprogram så hon hade massor vhs hemma så jag brukade sitta med henne på kvällar å dricka varm choklad eller nått annat me henne å titta på dom filmerna. Sen brukade vi gå runt med hennes hundar Kim och Flo. Hon bodde på landet(gör de tydligen fortfarande) och jag trivdes att vara där. Var där bara varann helg eller nått.
Sen när jag började gymnasiet så jag var mer självständig så jag ville inte ha kontaktfamilj så vi slutade. Usch va dum jag känner mig nu. Saknar henne faktiskt. Hoppas hon svarar när hon fått mitt brev.


Kommer inte på nått mer å skriva. Hmm. :/

Shitsame, uppdaterar sen. =) Ska nog fortsätta diska nu. ORKA. Usch!
Kommentera (3) st

Kommentarer
Malin

hehe =) jo han köpte en kamera idag.. eller jag sponsrade med en liten peng :P

så nu har han lekt med kameran här hemma ikväll.. men fått en bild på oss där jag e nöjd med hur ja ser ut(!) hehe inte vanligt det inte..

Ok surt.. jag fick tillbaka med.. e glad för det, pengar är alltid välkomna =) hehe Ok vad kul =) jodå vi mår bra! hur e det själva då?

Kram

2010-06-09 . 21:34:16
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
sundarii

Hon kommer bli jätteglad över att få höra av dig igen :) Tro mig :)

Malin

=) härligt, ja det behöver man.. man behöver få umgås med varandra =) själv så åker man ju idag för att fira mamma.. nicklas åker åker imorrn.. så idag e det danne o jag som åker.. blir borta hela helgen.. men det ska ändå bli mysigt =) Kram på dig!

2010-06-11 . 07:02:44
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: