Tål inte bloggare sanningen?

2010-01-18 . 00:38:55 . Allmänt

Sitter här å läser olika bloggar...

Jag vet en som är väldigt eller ja FÖR öppen i hennes blogg så hon skriver om allt.. Tillomed om hennes unge som ska träffa psykolog och berättar om honom och om hans problem.. Sen har hon en unge som har VÄLDIGT ovanlig sjukdom(enligt henne, jag bryr mig inte om att googla å kolla). Hon bloggar varje dag och är väldigt öppen som sagt så det känns som att man känner henne bra.. Fast de gör man nog inte.. Men iaf så är hon för övrigt bitchig och kaxig mot andra. Hon får kommenterar om olika saker och dom är inte alltid snälla kommenterar. Folk kommer å säger vad DOM tycker och att dom inte håller med henne men då blir hon fly förbannad å skäller ut dom och blir en jävla bitch.. Men.... Hon har skrivit öppet och det är en offentlig blogg och hon får räkna med att hon inte har alltid rätt.

Så min fråga till er är; Har en bloggare rätt i att bli förbannad när någon INTE håller med denne bloggaren trots denne har offentlig blogg?

Tål inte bloggare sanningen? =S

Och även Pissie(eller ja Kissie) Hon redigerar kommenterar. =O HUR kan man göra det???

Hon låtsas och redigerar kommenterar.. Men varför redigerar hon det? Hon som är storbloggare påstår hon, tål inte sanningen heller? Och hon bad en kille att låtsas vara hennes stalker... =S

Varför låtsas och lura folk? Luras man bara för att få läsare?

Pengar? Uppmärksamhet? Varför?

Jag är en öppen person men skriver inte om min uppväxt, om min barndom, mina problem under min uppväxt, inte allt om mina tankar... Jag har massa tankar men jag skriver inte dom här.. Man måste vara lite privat ibland... 

Och sen finns de fjortisbloggar.. Jag läser dom men det är för dom är så bortgjorda och dom är.... herregud.... pinsamma! Jag bloggar själv men jag förstår ändå inte varför folk tror dom kan skriva om vadsomhelst å ALLTID få fina å härliga kommenterar.....??????  Jag själv får knappt nån kommenterar å visst känns de tråkigt för jag vill så gärna få kommenterar men jag kräver inte det och blir inte sur för det.. Jag tycker bara att bloggarna som dom jag beskrev nyss är... PATETISKA!!! Patetiska å bortgjorda!!!

Nu ska jag säga dagens HISS! Det är falsksanning. Dom skriver falsksanning om bloggarna å de e störtkul att läsa och se hur fjortisar beter sig å lurar och är desperata! Helt sjukt kul. Fyfan. =)

Sen såg jag oxå i google om olika bloggar, såg att det fanns en blogg som handlade om skvaller om döva...
Det fick mig att reagera.... Varför just om döva liksom? Döv-världen är rätt liten så många känner varandra så varför skapa en blogg å skriva skvaller om andra döva? Får man inte ha lite privatliv?

Jag är iaf glad att jag får ha privatliv å ha det bra. =)

Ja det va dagens inlägg å om bloggare. =)

Återkommer! =)

Kommentera (1) st

Kommentarer
PAtrik

Ohh älskade syster Andas lite och ta det lungt! läs inte skiten om du blir så irriterd på det:P

puss! <3

2010-01-18 . 14:25:51
Länk: http://patrik-thaleman.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: