Lördag redan =/

2010-01-30 . 23:06:10 . Allmänt

Tiden gååååååår fortare än 250 km/h typ. =P Hahah ne nu överdriver jag en aning. =)

Om EN vecka så går flyttlasten HIT till älskade Göteborg! =D Igår rensade vi å städade undan lite här och Andreas slängde en del skräp å vi tog upp lite grejjer te vinden så nu e de mindre å att göra. Imorron får vi fixa lite i köket o ställa upp böcker och sådant. Sen ska jag eller tja måste dammsuga här å tvätta golvet.
Sen ska vi ju åka till Norrköping å fixa där. Höhö. Nyss fixade jag en present till honom som han ska få till alla hjärtans dag. Sen ska jag oxå köpa nått te min lille prins. <3

Vad ska ni köpa till eran älsklingar då? =)

Fan... Seriöst... Det e fan babyboom nu år 2010... =S Haha. Min bror ska bli pappa till sommar som ni redan nog vet, sen ska två av mina barndomsvänner Becca å Sarah få barn med. Shit va kul! =) Becca hade BF den 20 Juli tror jag, sen har min bror´s bebis bf den 19 Juli. =) Och så är Beccas å min pappa bästa kompisar sen dom varit små, men iaf så ska dom bli farfar/morfar samtidigt. =) Roligt för dom! Sen är Sarahs mamma kompis till min pappa me å bror till Beccas pappa. Haha. Jag kommer ihåg hur mycket vi umgicks med dom familjerna. =) De va hemmafester hos dom och jag å min bror åkte med pappa till dom å lekte med dom andra barn där. Sarah å Becca va med oxå.. Så nu ska Becca, Sarah, min bror bli föräldrar. =D Det är roligt. =)
Jaja, ska inte babbla om det nu. Haha. =)

Danne e här nu så dom spelar tvspel. Fattar inte varför dom ska tävla om vilket av dom e bäst. Haha. ;) Kollade på Bedtime stories nyss. Den va bra å söt film. =) Jag älskar ju Adam Sandler. Han är så yeah. Haha.
Ska nog inte skriva nått mer om honom ifall Andreas blir lite svartsjuk..... HAHAHAHA. Nejdå... Jag älskar bara Andreas. =) Men Adam Sandler är grym. Älskar alla hans filmer utom Spanglish.. Tror den hette så.. Den va kass.. Adam passar att spela i komedifilm å så.. Men Spanglish var mest drama nått så.. Inte hans stil! Men men ja man måste göra nått annat oxå..
Som Jim Carrey, han spelade alltid i komedi-filmer men plötsligt spelade han i en skräckis... KASS..

Har kollat på flera filmer här med Andreas. Tänkte skriva lite om vilka filmer jag kollade på å vilket som va bäst. =)

Men gör de i nästa inlägg. =) Hoppas ni oxå har en mysig lördag. =)

Förresten, svar till Sundarii - Andreas kan inte fullt ut tsp än. Men han kan mycket men inte flytande. =) Kollar runt efter tsp kurs oxå så han får mer på lager oxå. =) Men vi kommunicerar utan problem å förstår varandra. =D

Hejs svejs

Kommentera (1) st

Kommentarer
Sundarii

Shit, vad bra att Andreas kan tsp! Det är ju inte så himla viktigt att kunna flytande.

Adam Sandlers allra bästa film är ju solklart CLICK!

Babyboom, jag väntar bara på att du ska meddela om att du ska bli mamma ;)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: