Liten lista =)

2010-01-04 . 15:31:46 . Allmänt

99 saker du kanske inte visste om mig:

1. Fullständigt namn? Moa Madelene Camilla Thaleman
2. Exakt ålder? 26 år och en månad typ
3.Vart bor du? Norrköping
4. Bor tillsammans med? Bor ensam
5. Husdjur? Inga alls
6. Färg på ditt hus? Har ingen hus, men lägenhetshus är typ beige/orange typ..
7. När är du född? 1983-12-09
8. Klass? -
9. Vilket år tar du studenten? -
10. Något jobb? Nej, är sjukskriven
11. När ska du sova ikväll? När jag blir trött.
12. Vem vill du vara med? Mina älsklingar
13. Duschat idag? Nej, men ska.
14. Kramat någon idag? Ja, alltid =)
15. Pussat någon idag? Ja, alltid =)
16. Vad har du ätit idag? Smörgåsar å te
17. Dagens klädsel? Mjukisbyxa å en tröja
19. Dagens sötnos? Anton å Andreas
20. Dagens roligaste? Hmm... Ska baka. :P
21. Har du många vänner? Nä inte så många men är supernöjd me dom jag har. Hellre få riktiga vänner än 100 falska......
22. Vill du ha fler vänner? Det skulle inte skada...
23. Vem kramade du senast? Andreas
24. Hur många vill du ha sex med? Bara Andreas =)
25. Hur många har du kysst / strulat med inom en 24 h period? Max 2.
25. Hur många har varit otrogna mot dig? Minst 2... Men no comments...
27. Har du pojk-/flickvän? Jaaaaaa =)
28. Vem pratade du med i telefon senast? Awepawelina
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Minns inte. :P Tror det va Karola =)

FAVORIT:

31. Film? Twilight-filmerna OCH Avatar! =)
32. Låt? -
33. Mat? Kött =)
34. Dryck? Coca Cola
37. Stad? Göteborg :P
38. Land? Gran Canaria
39. Ämne i skolan? -
40. År? 2004/2009/2010?

SENASTE:


41. Personen du tänkte på? Anton
42. Personen du kysste? Andreas
43. Gången du spydde? I maj 2009
44. Gången du grät? Hmm, i lördags tror jag
45. Pizzan du åt? Portofino
46. Gången du var i göteborg? Är här nu. Hihi
47. Gången du var i stockholm? Hmm, snart är de 2 år sen sist
48. Gången du var full? Jadu... Kommer inte ihåg, riktigt full tror det va i våras.. I Maj. Sen dess har jag inte druckit så mycket. :P
49. Gången du var hög? Hög på niktion för några veckor sedan :P (ja jag feströker)
50. Personen som såg dig gråta? Andreas

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Mysa
54. Tv-spel eller datorspel? Hmm...
55. Singel eller upptagen? Upptagen såklart ^^
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Inget av dem.
58. Ragga eller bli uppraggad? -
59. Big brother eller paradise hotel? Big Brother
60. Svart hår eller blont? Svart
61. Blåa ögon eller bruna? Blåa
62. Choklad eller lakrits? Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? Göteborg såklart
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Prickigt
68. Älska eller älskas? Båda
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? De närmsta.
71. Personer du hatar? Ingen
72. Personer som sagt jag älskar dig? Det finns en del
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Två max
74. Glassar du ätit på en dag? Vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Det nya året har ju precis börjat, så har inte hunnit bestämma mig.
76. Gånger du haft minnesluckor? -
77. Piercingar har du har? Öronen och läppen
78. Personer du saknar just nu? Min älskade Anton
79. Gånger ditt hjärta brustit? Orka

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Andreas
81. Ska du träffa imorgon? Andreas´s föräldrar
82. Sjöng du senast för? -
83. Hade du senast en msnkonversation med? Awepawelina
84. Spelade du tv-spel med senast? Med Aw i WII
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Andreas såklart =)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen
87. Förtjänar att dö? Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? Andreas

VAD:


90. Gör dig glad? Kärlek =)
91. Gör dig ledsen? Orättvisa, lögner, svek
92. Vad vill du helst göra nu? Hmm..
93. Önskar du att du slapp göra? Slippa gå till tandläkare :S
94. Vill du ha nu? Ett par miljoner hade inte suttit fel.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Dagen är över men annars skulle jag vilja ha pengar eller presentkort.
96. Längtar du till? Anton
97. Tycker du om dina betyg? -
98. Ångrar du ditt liv? Jo det finns en del...
99. Är det bästa som har hänt dig? När mitt älskade barn kom till världen och den 23 Juni 2009 då det blev jag å Andreas.
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: