Gottigott

2010-01-05 . 23:14:07 . Allmänt

Idag gick vi upp lite tidigare än vi brukade. Andreas väckte mig typ 5 min innan hans föräldrar kom. Så jag hann bara klä på mig och då kom dom. :P
Så idag har vi fixat här hos sötnosen. Satte upp tavla, gardin och fixade handtag till kökskåpen medan jag fixade å städade lite, sen bjöd dom oss på pizza/lövbiff. Mums. =) Sen blev det semlor och kaffe/te. Dom göder upp oss hahaha. nejdå dom är goa, det va mumsigt, massa gottigott idag. Hehe. Nu sitter vi här vid varsin dator. Andreas spelar lite medan jag bloggar.. Känner mig lite hungrig.. Hmm... Funderar på att kolla på nån film å dricka te å ta nån macka.. Blir nog bra de. =)

Förresten, hur va eran jul å nyår?

Här va de mysigt i jul och nyår va vi hemma hos hans kompis Danne. Det va trevligt. =) Ja, jag är ensam döv men jag trivs bra i hörandes sällskap. Jag förstår dom ganska bra ändå och man använder kroppspråk, och när alkoholen har smält in då är man mer öppen och då är de lättare. =) Jag drack nästan inget, eller jo typ halv ice cube men kände mig konstig efteråt så jag tog istället cola under hela kvällen å cigg(ja jag feströker). Men det va kul ändå. =) Man kan ha kul nykter faktiskt. =) Jag tål nog inte alkohol.. Jag va riktigt full sist i Maj... Sen i Juli drack jag oxå och mådde pyton dagen efter. Nu har jag inte druckit så mkt för då mår jag skumt.. Men skitsamma. Kul va de iaf. =)

Förresten vem är ni som läser. =) Lämna gärna in nån kommenterar. Jag bits inte. =)

Hejsan svejsan
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Hej och hå, här är jag en av dina/era läsare. Och jag har kvar bannern på min blogg men har ändrat adressen så den länkas till denna blogg på direkten, fiffigt va?

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: