Flyttning pågår =)

2010-01-12 . 19:15:43 . Allmänt

Igen. =P

Ja det är så här att jag "bor praktiskt taget" hos Andreas redan i Göteborg. Jag är jämt hos honom och är sällan i Norrköping och är mest i Gbg/Örre. Så nu bestämde vi oss att jag skulle flytta in hos honom. =) Så jag sa upp min lägenhet. Den 30 April måste allt va klart å nycklarna inlämnade. Men lär flytta innan så jag får lite tid å flyttstäda lägenheten så jag slipper stressa den 30:e. =) Det blir bra.

Men en nackdel me flyttningen är att jag kommer att sakna min bror(släkten med såklart) mest!
Bror, vi har en speciell relation. Vi pratar inte så mycket med varandra men när vi väl gör det så kan vi sitta i flera timmar o prata men inte komma till något. Vi bara babblar om ingenting.. Och när jag va hemma så va han hos mig och vi hade filmkvällar, tog promenader, åt tillsammans, bakade kladdkaka/pajer... Nu ska jag flytta till Göteborg, det känns helt underbart! Men samtidigt sorgligt... För jag kommer att flytta från min bror... Men det betyder såklart inte att jag ska sluta att hälsa på släkten och åka till Norrköping. ;) NI slipper inte undan mig så lätt ska ni veta! Hihi.

Det känns jättebra, faktiskt. Jag ska flytta in hos min älskling. Jag känner mig så hemma här hos honom men det känns ändå inte riktigt mitt hem för jag inte har min adress hit eller mina saker här. Men inom 3 månader så ska vi flytta alla saker hit så det känns mer hemma för mig om ni fattar va jag menar. Men jag har ändå massa kläder å sådant här men ja mina saker är i Norrköping. Snart är de i Gbg.. =P

Jaa... Men vet ni vad!? Jag fick veta de för några veckor sedan eller tja 1-2 månader sedan å jag blev jätte jätte GLAD! =)








.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Jag ska bli faster!!! =D Jaaa, min älskade lillebror ska bli pappa. =D Den beräknas komma runt slutet av Juli så när jag fått veta jag blivit faster då åker jag ner så fort jag kan till Nrk å träffar bebisen. =D=D

Kika in här, http://pappatrik.blogspot.com/

=) Men skriv snälla kommenterar om ni ska kommentera hos honom annars får ni mig med att göra. ;)


Puss på er! //// Stolt faster


Kommentera (2) st

Kommentarer
Anonym

åh vad kul du ska bli sambo med honom, det blir spännande för er!

du skrämde mej nästan, va e hon på smällen nu med!?skratt men det skulle man inte ändå vara förvånad heller om du skulle blivit detta..fniss

Hojta gärna på Msn när du vill tjöta!

Kram-AnnaY

Sia

Men grattis till sambolivet :)

kram

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: