Årskrönika i bilder

2010-01-06 . 20:57:36 . Allmänt

Jag gjorde en i min tidigare blogg men blev bara utskrattade av min bror å snuttgumma så jag ger det en chans här nu, fast i bilder. =)

 Januari

 
Julgransplundring med släkten
Här är kusinerna och även bror som har bebislängtan :P

Februari

 
Anton å jag leker å åker pulka massa ggr =)

Sen den 26 februari gick Stoffe Johansson bort i cancer =(
Vila i frid

Mars

 

Jag flyttpackar, städar, sen går jag på pubafton,
Hellas med tryffelgumman. Ja det hände inte så mkt under
Mars månaden. =P

April

 

Jag flyttar från Mosås till Ringdansen i Norrköping =)

 

Sen firar vi påsk hemma hos farmor

Maj

 

Jag går till en gayklubb för första gången i mitt liv
Det var lyckad kväll men det va inte lika bra dagen efter då jag hade min värsta baksmälla :P



Det var 10 årsdagen för Robin. Det var 10 år sen han gick bort och det va en tung dag
för oss alla.

 

Då morbror åkte till Örebro för att umgås med Anton
Då umgicks vi alla plus Karola och hennes Lukas.

Juni

 

Anton träffar hans mormor, gammelmormor och
moster med kusin Alva efter ett tag. =) 

 

Vi firar midsommar hemma hos Antons morfar =)



Jag åkte till Göteborg och träffade min kärlek
Åkte ner den 21 Juni och vi blev bekräftat tillsammans den 23 Juni <3



Karola å Pontus fick en liten dotter i början av Juni men jag träffade
inte henne förräns 30 Juni.
Här är jag å tösen =)

Juli

 

Jag tillbringade mycket av tiden med mina
älskade pojkar <3



Och jag som är kändiskåt så såg jag Robert Gustavsson
med Rolandz =P



Å jag åkte till Liseberg me min sötnos å hans kompisar
Jag vågade åka me lisebergbanan ^^

Augusti

 

Anton åkte gokart för första gången
Och han gillade det såklart =) 

 

Kräftskiva hos Andreas´s kompis Stefan
Började lära känna Malin å Nicklas.
Det va skojigt =)



Avslutar med denna bilden i Augustimånaden
Var på lastbilsutställning me Andreas å hans kompisar i Mantorp.
Då tog jag denna bilden höhö

September

 
 
Det hände inte så mkt i September. 
Jag å Andreas var i Örebro oxå och firade Antons pappa som blev 30.

Oktober




Antons farmor Yvonne lämnade oss alla
den 9 Oktober
Vila i frid

 

Det är Lovisas dop den 10:e och hon såg ut som gräddbakelse. Så söt =D

November

 

Min älskade Anton <3



Vi åker till Ullared =)

December

 

Min lille älskling fyller 5 år! =)



Och sen fyllde JAG år *blä*

 

Sen var de Luciatåg på Antons dagis. =)
Anton va en pepparkaksgubbe <3



Sen var de julafton, firade det med honom och hans familj =)

 

Sen firade vi nyår hemma hos denna mannen Danne
Vi avslutade året 2009 och påbörjade året 2010 med porrfilm =P Hahahaha

Nu va jag klar efter 1,5 timmes slit me bilder å text. Nu va de väl bättre årskrönika? =)

Hejs svejs

Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

MYCKET BÄTTRE! MoaPoa förtjänar en eloge för detta för hon har slitit svett och blod för få ihop det. Hurra hurra hurra.



Haha

Aw

Kanonbra moa=)..kunde inte ha gjort det bättre=(

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: