<3

2010-01-08 . 02:13:28 . Allmänt

Vad heter ni? Moa och Andreas
Hur träffades ni? Via e-kontakt =)
Är ni förlovade? Nej
Är ni Gifta? Nej
Bor ni ihop? Nej inte än men praktiskt taget "bor jag hos han" för jag e hos han jämt =P
Har ni haft sex? Eh, ja?
Har ni barn? Jag ja, men inte han.
Kommer du ihåg er första kyss ?  Klart jag gör! =) Mycket tydligt å fint. Hihi
Vem sa "Jag älskar dig" först? Vi båda tror jag
Vem är äldst? Jag, han e min lammkött *mums* =)
Vilka stjärntecken är ni? Skytten och stenbocken
Vem fyller först på året?
Han =)
Vem är längst? Han =)
Vem sjunger bäst? Självklart han, jag e juh döv å kan inte sjunga :P
Håller ni i handen på stan? Klart =)
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nepp
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, vi lärde känna varandra i några veckor via MSN innan.
Vad har ni gemensamt? Massor
Blev du kär i första ögonkastet? Oja! =)
Har ni någon speciell låt? Nja, jag är ju döv så jag lyssnar inte på musik så nej..
Har ni stora framtidsplaner? Jo =)
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, jag =P
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, men vi vill de å kanske gör de =)
Vilket är ert bästa minne? Finns massor, men våran första möte var de viktigaste händelse å bästa minne.
Vem lagar bäst mat? Han, men jag e bäst på tacogratäng =)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser framför film typ =)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid =)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja de gjorde/gör vi.
Blir du lätt svartsjuk?
Nja, jag litar på honom ju =)
Brukar ni bråka?
Har aldrig bråkat me han =)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar
Vilken är hans/hennes finaste :kroppsdel? Hela han är underbar, men om jag måste välja en så ögon =)
Brukar nån av er prata i sömnen? Inte va jag vet =P 


 

Kommentera (1) st

Kommentarer
Fia

Ja, det är sååå kallt ute, nu är det -21 och vad jag fått veta så var det -27 bortåt mot vivalla. fyfan! då kan jag vara glad att vi hade -23. haha

2010-01-08 . 21:02:42
Länk: http://edwugo.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: