Tjohooo!

2010-02-15 . 18:20:02 . Allmänt

Vet ni vad?? =)

I Maj ska jag åka till London med min älskling och hans syrra plus deras kompis Ville. =) Det blir najs. =)

Vi ska till http://www.collectormania.com/miltonkeynes/home.html

Visst visst, jag ÄR kändiskåt, so what?

Det ska bli superkul!! Fast man får betala om man vill ha autograf/bilder med dom.. Får kolla upp vad det kostar. Tjohoooo! Jag ska dit. Hihihi..

Är på bra humör nu iallafall. Jämfört med imorse.

Jag HATAR morgnar där man känner sig stressad och när allt går FEL!!!

Som imorse, Andreas väckte mig och sa INGEN post... Vilket betyder att jag inte fått nån papper från hyresbostäder som jag ska skriva under så turkfan får tillgång till lgh redan IDAG.. Så jag slapp betala för Mars.. Annars har turkfan stor krav så gå på med hans krav? Nej tack! Så jag förlorar hellre 400 kr än betala 9tusen för Mars + April. Så det var bra affärer det. ^^ Men iaf så va jag sur å gick upp och satte igång datan så ringde jag upp till hyresbostäder. Men ingen svar! Blev surare... Sen såg jag att jag fått mail från henne i hnab... Hon frågade om snubben fick flytta in redan idag, eftersom min bror lämnat in alla nycklarna till hnab så fick han flytta in tidigare. Jag gick på med det BARA om han BETALADE själv för Mars. Så det så.. Självklart gick det bra och så va de klart.. Sen skulle jag ringa till henne igen för säkerhetskull. Jag satt i 25 min och ringde å ringde hela tiden till henne. Men inget jävla svar... Till slut fick jag tag på henne och då pratade vi, bestämde de jag skrev nyss.. Kanon.. Så nu är lägenheten BORTA.... Inte min nu längre... ;) Hon skulle skicka hit papper, en såkallad friställning så jag skulle skriva under så han får flytta in redan 1 Mars...

Vad hans krav var berättar jag bara om ni vill veta... Sjuk jävel säger jag bara... Så jag förlorar HELLRE 400 kr än betala 9tusen liksom... ;)


Sen ska jag ju få pengar på onsdag... Fan va gött. Då kan jag betala mer av mina räkningar och betala av skulder plus dela med Andreas hyra å så.. Ska även storhandla mat på onsdag... Det behövs fan... Har levt på kyckling nu i varje dag så man blir less på det... Tur så har man en snäll pappa som lånar ut LITE så vi får äta nått annat imorron, sen får han pengar igen på onsdag plus lite mer..

Vet inte om du, pappa läser denna bloggen men bara så du vet så är du bäst! <3

Ne fan, måste kissa.. Varit kissnödig tillräckligt länge. =P Inte så bra? Hahaha..

Förresten, nån frivillig som vill  hjälpa mig me jävla htmlkoder å sådant här i blogg.se??

Hejs svejs

Kommentera (1) st

Kommentarer
Karro

naaawww AVIS!!!! TA MIG MED PÅ ERA RESAN, ALLTSÅ KAN NI PACKA NER MIG PÅ ER RESVÄSKA.. Har jag plats där? :P pusspuss

2010-02-16 . 22:16:01
Länk: http://www.pololuka.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: