Har jag sagt att

2010-02-18 . 02:35:16 . Allmänt

jag är glad att jag har två världens finaste killar?

Jag kan inte tänka mig någon annan än dom.

Dom är mitt allt och luft för mig. Utan dom är jag ingenting..

Jag har fått turen att bli mamma till världens underbaraste barn <3

Jag har fått turen att vara flickvän till världens bästa Andreas <3

Jag kan inte förstå och smälta in i det riktigt ännu...

Jag har haft otur i flera år.. Hade bara tur med mitt älskade barn.
Jag slutade tro på kärleken.. Jag var så rädd.. Att mönstret skulle upprepas igen och om igen...
Jag träffade killar som var likadana.. Jag fick otur hela tiden och till slut gav jag upp och sket i allt. Väntade tills killen skulle komma till MIG.. Att han skulle hitta mig.. För letar jag så kommer inte han... Så var min tanke...

Men en vacker sommardag så skrev en kille till mig på e-kontakt... Jag anade inte att det skulle vara han...

Dagarna gick och gick och jag blev kär... Men jag var också rädd... Om han skulle vara som dom andra killar...?
Tankar fanns där... Jag var osäker och rädd... Men jag var ju kär... Kunde inte motstå honom.. Magen pirrade när jag fick sms av honom. En kväll beslutade vi att träffas den 21 Juni... Så jag tog mig till modet och steg på ett tåg och åkte i ca 2 timmar bara för att träffa honom och se om det var han... De två timmarna gick... När jag steg av och han kom gående mot mig och gav mig kram och puss... Från denna stunden visste jag att det var han... Det ska vara han... Sen dess har vi tillbringat massa tid med varandra, vara på fester, haft våra myskvällar, promenader, våra biokvällar, allt... Vi har tagit vår andra steg nu.. Första steget var att bli tillsammans.. De andra steget var att flytta ihop...

Nu är han min sambo.. Världens bästa sambo. <3

Jag har två av världens finaste och bästaste älsklingar.. Jag älskar er så otroligt mycket, mina älskade killar! <3

Andreas å jag har gemensamma intressen och samma tankar, åsikter.. Allt är perfekt... Hela han är perfekt.. Han är helt motsatta från dom andra.. Det är jag väldigt glad för.. Jag bröt min mönster och hittade kärleken i mitt liv..

Snart 8 månader, älskling!

/Kär och galen flickvän och stolt mamma!


Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: