Dödsgrävare = drömjobb?

2010-02-02 . 00:28:25 . Allmänt

Det är för mig OM man måste välja mellan att jobba på fitt-försäkringskassan eller dödsgrävare!

Jag HATAR och alltid hatat försäkringskassan. Dom suger. Jag förstår inte varför dom håller på sånt där och förstör fler människors liv?

Jag har bråkat med dom på FK och även när jag varit där så får jag träffa otrevliga kärringar. Försäkringskassans kärringar ÄR känslokalla. Jag blir bara så förbannad när dom ska strula till.

Andreas har inte fått hans pengar än och han är sen med hans räkningar pga fittförsäkringskassan..
Och så sen har jag fått flera problem me fk.

Kan inte dom ge sig och acceptera våra sjukdomar, ge oss hjälp och uppmuntra oss och gör så att vi mår bra??

FK tänker bara på pengar och skiter i människors välmående.

Jag är säker på att ni som läser här förstår varför och vad jag pratar om...
Eftersom FK har inte precis bra rykte...

Så det e därför dödsgrävare är en ren drömjobb jämfört med FK!

DRA ÅT HELVETE!!!!!
Kommentera (5) st

Kommentarer
Lollo

haha min mamma jobbar på försäkringskassan och hon gillar inte dom som arbetsgivare. nu har hon bytt avdelning och den heter inte försäkringskassan längre utan nåt annat och hon trivs mycket bättre! men du jobbar inte där va utan gillarb bara inte dom?

2010-02-02 . 11:06:47
Länk: http://lorenasvensson.blogg.se/
Sundarii

Jag håller med dig faktiskt. Fk är urknullade jäkla idioter. Men kom ihåg, det är MODERATERNAS FEL. De som röstade på moderaterna är skyldiga till det här.

Helena

det är tråkigt att det är så mycket problem med dom :(

2010-02-02 . 21:20:41
Länk: http://pompinella.blogg.se/
Tess

Nu har jag gått igenom alla anmälda till Veckans blogg. Kolla in om du har kommit med, är det inte så, så önskar jag er bättre tur nästa vecka :) Tack för visat intresse :)

2010-02-02 . 21:31:18
Länk: http://killmee.net
Lollo

okej =)

2010-02-02 . 21:35:57
Länk: http://lorenasvensson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: