Bloggar jag följer

2010-02-03 . 23:04:57 . Allmänt

Tänkte skriva lite här om vilka bloggar jag följer.
Det finns ännu mer men dom tänker jag inte göra reklam för, för jag stör mig på dom så jag vill inte reklamera för dom. Hahaha. Jag vet jag e knasig. ;)

Men iaf här kommer några =)


www.beccalundin.blogg.se

En skön tjej som nu väntar sitt första barn till sommar. =)
Känt henne sen vi va små =P


www.tesslundin.blogg.se

Tessan som är kusin te Becca. =)
Hon skriver om allt och allmänt.
Har en liten söt pojke som är förbaskat lik hennes pappa. Haha. =)
En skön tjej helt enkelt.


www.ladydahmer.blogg.se

Hon provocerar och diskuterar och skriver bra.
Har en liten Ninja och ett till på väg. =)
Läsvärt tycker jag.


www.sundarii.blogg.se

Min underbara snuttgumma.
Helt grym tjej som står för vad hon skriver och har starka åsikter å tankar.
Hon har två fina söta töser som jag smälter när jag ser dom. Hihi.
Har känt henne läääänge och hon finns alltid där oavsett i alla väder.
En av mina bästa vänner är det. =)


www.pololuka.se

Karola, en av mina bästa vänner.
En skön å soft typ.
Har två söta ungar som är mina lånebarn.. Haha. =)
Hon uppdaterar inte hennes blogg så ofta, vilket hon BORDE göra de. =)
Men hon skriver om allt, hennes familjeliv å så. =)


http://pappatrik.blogspot.com/

Min älskade lillebror som ska BLI PAPPA till sommar! =D
Här skriver han om allt från ultraljud till mässlingen.
Det är kul å se hur en pappa skriver å tänker.
Pappatankar liksom. =)
Världens bästa bror ska bli pappa! <3



Skriver mer senare. =)

Kommentera (1) st

Kommentarer
Becca

ja gud vilken häftig känsla :-) nu vill manju känna mer o mer men de kommer väl :-)

Tck för reklamen om min blogg hihi de va snällt. kjam kjam till dej tjejen

2010-02-17 . 08:04:50
Länk: http://beccalundin.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: