Bidrar jag till en bra pappa?

2010-02-17 . 01:02:24 . Allmänt

Pratade med Anton idag via cammen och han va så glad för helgen. Han längtade och de gör jag med. =)
Sen sa hans pappa AW att Anton hade sagt att han var en bra pappa..

För det va nämligen jag som bidrog till det. =P Aw sa idag..

Anton - du är bra pappa.
AW - tack  och varför är jag bra pappa?
Anton - för mamma födde mig.

Hahaha. Så gulligt.. Men förstod inte riktigt poängen... HUR kan jag bidra till liksom? :P Men självklart är han våran älskling och han är helt underbar, go liten skit.. :P

Han sa oxå till hans pappa igår när han läste godnattsaga för honom, så sa Anton till honom att han ville att jag och hans pappa skulle bli tillsammans igen. Sen förklarade han för Anton att det är slut för längesen och att jag har en pojkvän Andreas och han får träffa annan. Men sen sa jag oxå att det va en fördel för honom också; mera presenter/julklappar.

Anton tyckte om Andreas och när han är med mig när vi är med Anton så pratar han med honom också. Det är viktigt för mig att dom kommer bra överens. Jag älskar dom båda väldigt mycket och vill att mina älsklingar ska fungera bra ihop. =) Sen ska Anton oxå vara här hos oss så vi får hitta på massa roliga saker att göra. =)
Myspys!

Jag älskar Anton över allt annat och han är världens finaste barn.. Innan jag fick barn så var jag orolig om jag inte skulle älska barnet tillräckligt.. Men ojoj, när han föddes så va jag som förälskad i honom och han är mitt allt. Jag är fortfarande förälskad i honom och han är en go pojke.

Jag är en soft-morsa men de viktigaste är att han får mycket kärlek och är frisk.

Jag är sån som inte bryr mig en skit om dom andra mammor, vad  dom tycker. Jag är jag och Anton är mitt älskade barn och han har det bra och allt han behöver.. Min lille älskling! <3

Längtar till helgen då blir de myspys me min lille älskling sen blir det massa snack me mina tjejer.




Sundarii - Nemi kommer snart. <3
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: