Utmaning igen!

2010-12-14 . 18:40:12 . Allmänt

Under 2010 har du:

Gjort ett sugmärke?
Nepp

Har haft oskyddat sex?
Bryr du dig?

Har strulat med fler än en person under 24 timmar?
Nepp!

Gjort något dumt?
Ja

Gjort något som du ångrar? 
Ja, tyvärr. 

Strulat med ditt ex?
Verkligen inte.

Sagt nej till sex?
Ja, faktiskt

Fixat dig i timmar?
Nej, eller tja, en timme max typ =P 

Gråtit inför mer än 10 personer?
Nej

Smygit ut?
Varför skulle jag?

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande?
Nej, annars skulle jag inte vara med min älskling <3

Sovit brevid någon av samma kön?
Nej

Sovit brevid någon av motsatt kön?
Ja, bredvid min älskling

Lekt med någons känslor?
Nej

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?
Japp och jag ÄLSKAR fortfarande =)

Gråtit dig till sömns?
Ja

Gråtit framför någon du älskar?
Ja

Har haft sex ute i skogen?
Nej

Kysst en tjej?
Nej

Vaknat av att du gråter?
Nej

Skrikit ord som hora och slampa till någon?
Nej inte till någon person 

Slagit någon på skoj?
Ja. På skoj

Blivit slagen på skoj?
Ja. På skoj

Lärt känna över 10 stycken nya människor? 
Nja, bara en.(Goa Åsa) 

Gått bakom ryggen på någon?
Nej

Varit på sol semester?
Tyvärr inte

Badat i havet?
Nej =(

Har haft snöbollskrig?
Nej =(

Sett en hel fotbollsmatch?
Nepp, helt ointresserad av fotboll och så har jag en karl som oxå är ointresserad. YES! =D

Inte sovit på en hel natt?
Det har hänt

Varit på sjukhuset? 
Ja, flera ggr tyvärr =( 

Sovit i över 12 timmar?
Ja

Sett en film mer än 10 ggr?
Ja, vad tror du? Twilight-filmerna! =P

Tagit någon på röven? 
Japp 

Lärt känna någon via internet?
Japp

Velat dö?
Nepp

Fått ett IG?
Nepp

Åkt buss i över 10 timmar?
Nej

Varit ute en hel natt?
Nej

Blivit tagen av polisen?
Nej

Skällt ut en lärare? 
Nej

Svikit en vän?
Nej
Kommentera (1) st

Kommentarer
Malin

ja det får vi hoppas =) Dom heter The Studio o ligger på nordstan =) Kram

2010-12-14 . 18:57:56
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: