Tack fina ni!

2010-12-17 . 22:43:38 . Allmänt

För alla kommenterar. =)
Det va kul att se vem ni var som läser. =)

Jag tänkte berätta lite om hur det var på sjukhuset.
Igår tidigt vaknade jag kl 6 för att duscha med speciell tvål å så. Sen gick vi till bussen, mötte en tjej där som jag känt under flera år. :O Hon var visst min granne. Har anade aldrig det. Haha men kul! Ja, sen kom bussen. Men den va såklart försenad. Kom till sjukhuset efter åtta, sen inskrev dom in mig. Bytte kläder och satte nål och gav mig mediciner. Sen var de bara att vänta, väntade i ca 3 timmar så  kom dom och sa att det var dags. Åkte ner till operationen. Jag va såå nervös! När vi kom ner så blev jag tvättad på magen, fick varm mössa och täcke. Sen kom narkosläkaren och pratade med mig så Andreas fick gå. Jag åkte in till rummet.
Dom gjorde ordning mig å så, sen gav dom mig mask typ.. Sen minns jag inget mer. =P

Vaknade upp och jag fick panik för jag hade helvetes ont i halsen och mådde illa. Jag fick syrgas, sen spruta mot illamående. Jag såg att jag fick tre st nya nålar i händerna. Två st i varsin händer. Haha. Flyttades till uppvak och där sov jag för de mesta å fick massa smärstillande. Sen vid 9 tiden flyttades jag till avd 350 och skulle smsa min älsling, haha fy fan va svårt det var. Jag kunde inte se ordentit. Jag såg suddit och dubbelt. =P Allt pga starka mediciner å narkosmedel. Fy fan.

Nu är de över, idag har vi bytt förband och fått mediciner hem. Nu är vi hemma å jag har ätit och sovit.
Nu är jag vaken å bloggar lite. ^^

Tack ni alla som skrivit på fb och sms å brytt er om mig! <3

Puss på er
Kommentera (2) st

Kommentarer
Josannah

åhh, så du klarade dig undan att spy? Skönt för dig om du lyckades! =)

2010-12-18 . 02:54:04
Länk: http://nightday.blogg.se/
sundarii

Min lilla stackare älskling då... :(

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: