Noll julkänsla

2010-12-22 . 19:42:43 . Allmänt

Just nu känns allt skit...
Jag känner mig så bitter och då känns det att jag INTE förtjänar detta här. Jag förtjänar inte fira jul, om jag är så här bitter.

Jag vill INTE fira jul heller!

Vill bara stanna hemma och gömma mig under täcket och kolla på filmer och skita i allt.
Jag är så trött på julhysteri, stress. Måste städa, måste diska, måste fixa, måste julhandla.
Förbannat trött på det!!!

Jag blir skit irriterad om jag känner mig stressad och samtidigt kan jag inte göra saker härhemma pga jag har ont. Jag klarar för fan inte ens av att stå länge och diska. Kan inte böja mig ner för att plocka undan saker. =(

Och imorgon får vi gäster hit, jag har fan inte ens städat eller någonting för jag kan bara INTE göra det. Andreas jobbar nu fram tills tolv inatt, då vill jag inte precis att han ska göra allting när han jobbar. Men just nu kan jag bara inte städa eller diska för jag har ONT! =(

Det är skit. Jag hatar detta här. Jag vägrar fira jul! Jag är så trött på all hysteri och stress. Jag blir fan knäckt i huvudet när jag känner mig stressad. Det gör ont i magen då. Jag blir en riktig bitch om jag känner mig stressad, då är jag jävligt sur och samtidigt ledsen...

Jag VILLINTE fira jul!!!! Men jag kan inte precis tacka nej till dom som vi är bjudna till. Julen handlar om att vara trevlig och artig också. Fastän jag inte orkar och inte har lust till att vara bland folk. Jag känner mig folkskygg just nu. =(

NOLL julkänsla och samtidigt stressad i kroppen. Fy fan. Just nu vill jag bara ha en cigg för att dämpa detta här!! =(

Puss, hej och god jävla jul.

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

MEN HJÄRTAT! Ååh, hade jag kunnat så hade jag åkt till dig nu på en gång och hjälpt dig!



Tvinga dig inte, du ska inte städa och så när du har ont. Gästerna får tolerera att det ser för jävligt ut för du är NYOPERERAD!!!!!!



Massa styrkekramar!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: