Jul

2010-12-27 . 23:37:26 . Allmänt

Det var en mysig jul trots jag hade noll julkänsla och ville inte fira jul.
Mest för jag hade inte råd att åka till Örebro å fira me mitt barn. =(=(=( Jävla försäkringskassan! =( Men iaf så va vi hos Andreas föräldrar under julen.

I torsdags åkte vi till Andreas moster å mormor. Vi drack glögg/julmust och fikade och sen bytte vi klappar. Jag fick en paket med 3 olika kroppsmör från Bodyshop. Luktade jättegott! Fick de av hans mormor å moster. Sen åkte vi till Fjärås, hos hans föräldrar. Hans syster var i gbg med så vi umgicks å så.

Sen va de julafton, jag va rätt seg denna dagen. Åt god jul frukost och julskinka va min räddare. =P Haha.
Sen softade vi bara å kollade på kalle anka men jag somnade. Haha. Sen va de dags å fixa julmat och åt sen bytte vi julklappar. Fick flera. Hihi. Fick lakan, hello kitty handduk å varma sockor, å andra handdukar, sen fick jag oxå pengar till en ny data av alla. GÖTT! Fick självklart marspiangris. Som jag ÄLSKAR. Hehe. Fick oxå en extern hårddisk av hans syrra. Till oss två. Jättebra, då kan vi ha massor av filmer å spel i den. Min data är kass. Jaja, ska köpa ny så väntar till jan, om jag får pengar då ska jag köpa en ny data, fick 2500 kr, en ny bra data som Andreas kollat på, kostade typ 6500 kr, så jag får lägga resten me pengar till 2500 å köpa ny. =) Jättebra. =)
Då kan jag spela wow! Min data är knäpp så den inte vill spela wow. Varje gång jag ska uppdatera ny patch till wow så dyker de jämt felmeddelande hela tiden så jag måste avinstallera den sen installera om.. Jobbigt! Jag vill spela!!! Haha. Men jag spelar på Andreas istället. Sen måste jag köpa cataclysm, jätte coolt å dom har uppgraderat wow massa nu så jag ser fram emot det å kunna spela på min nya data. =P Haha, jag vet. Jag är wow nörd. ^^

Sen i lördags körde dom hem oss så vi tog det lugnt resten av kvällen.

Skönt att Andreas är ledig fram till 10 jan så vi har tid å umgås massor nu, sen är de jobb för hans del, han ska jobba i 2 veckor sen börjar han skola. En skolpojke igen. Hahaha.

Just nu kollar vi på willow. Jättebra film. =)

Har inget mer å skriva just nu... Återkommer när jag har de. =)

Ha det bra. Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
Josannah

Hehe, Jag spelar wow catalysm jag med, är lvl 85 nu =) Come on!! Bladefist server. välj den!! ;-)

2010-12-28 . 00:27:55
Länk: http://nightday.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: