Gnäll och gnäll!

2010-12-18 . 15:57:48 . Allmänt

Nu tänker jag gnälla!

Jag visste inte att det skulle kännas så här att vara nyopererad!
Känner mig så handikappad och kan knappt gå som normalt och rakt.
Måste ha hjälp hela tiden att gå upp eller ner. =( Gör så förbannat ont i såren och hela magen(gallan).
Jag kan inte ens gå på promenerad. =( Känns som jag knarkar, jag tar 5 olika mediciner, men inget hjälper. Hoppas tramadol hjälper nu! Den är ju typ morfin. Snääällllla låt den hjälpa!

Jag försökte gå en liten promenerad men klarade inte ens gå flera meter, fick vända om och gå hem. =( Hade egentligen tänkt åka till Liseberg imorgon med älsklingen å Malin å Nicklas, men nu vet jag inte om jag kommer att orka. =( Suck. Vi får se hur de blir imorgon.

Känner mig så handikappad och orkelös. Andreas agerar som en sjuksköterska. Hjälper mig upp och ner från soffan/sängen och ger mig vatten, mediciner och sprutor. Fy fan..

Men snart blir jag bra... Hoppas jag! Jag vill kunna ligga normalt och kunna sova på sidan och vända mig utan att ha ont..
Snart så..... =P

Japp, en riktig gnäll inlägg. Höhö.

Puss, hej
Kommentera (3) st

Kommentarer
sundarii

kramar om försiktigt

tessan

ja.. ang tramadol jag hade själv efter op, kan man ta 2 st genast så det kanske lättar dig. om du har redan tagit 2. kan man ta max 2 tabl med 2 alvedon. tramadol kan man ge orkelös.. fyfan-:S

Åsa

Kramar om. Det blir bättre, de första 4 dagarna brukar vara värst.<3

2010-12-20 . 12:25:47
Länk: http://ladygasp.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: