♥ Dag 9 – Min tro.

2010-12-05 . 17:43:24 . Allmänt

Min tro. Hmm.

Jag tror inte på gud, jag tror inte på jultomten, jag tror inte på vättar, jag tror inte på troll, jag tror inte på falska människor.

Jag TROR på dom som jag SER.

Så min tro är att se.  =)

Så är det bara.

Men jag tror på andar. Det är för jag känt av deras närvaro. Och jag har oxå drömt om dom som dött, och om dom INNAN dom dog.

Jag har inte sett deras ansikten tydligt, alltså jag tror på andar för jag KÄNT av dom och alltid sett någon i ögonvrå, men inte kunnat veta vem dom är. Har fått veta att det är min morfar eller Robin. Men jag själv har inte sett ett tydligt ansikte, men det behöver man inte göra. Det räcker med att känna av något.

Det är min tro.

Puss, hej

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: