♥ Dag 7 – Min bästa vän.

2010-12-03 . 22:47:25 . Allmänt

Jag har fina vänner men jag har allra bästa vän(ner).
Så dom ska jag skriva om nu. =)

Min allra bästaste vän är självklart min älskling Andreas <3

Andreas ♥
Min finaste och underbaraste fästman.
Har alltid funnits där sen första dagen vi pratade me varandra.
Han sätter mig alltid först innan sig själv.
Har stöttat mig igenom massa situationer och funnits där. Tröstat mig när jag är ledsen.
Gråtit med mig, lidit med mig, skrattat med mig, busat med mig och stöttat mig fullständigt.
Han är den som vet mest om mig av alla, faktiskt.
Är så glad att jag har honom i mitt liv, han är min riddande prins i rosa utrustning. ;) Hahaha.
Älskar dig, älskling! ♥


Sandra ♥
Denna tjejen är speciell, det finns ingen som är som hon.
Har oxå alltid stöttat mig, står bakom mig och framför mig för att försvara mig.
Hon är en go mamma till de finaste flickorna Belinda och Sita. Mamapower.
Hon har utstått med en del saker och jag har alltid lidit med henne, jag kanske inte visat det så mycket för henne men jag hoppas att hon är medveten om det.
En självsäker, speciell och klok tjej som står för sina åsikter och kan vara kaxig men de gillar jag. ;)
Så jag inte är ensam om det. Hahaha. ♥


Karola ♥
Hon är oxå speciell på sitt sätt.
Kan vara trögfattad men hon är underbar och go! Med henne kan jag sitta i fleeeeera timmar och bara snacka heeela tiden. Hon har oxå varit en underbar stöd och ställt upp som barnvakt och funnits där för mig och Antons pappa. Våra söner är bästisar, dom gillar att leka med varandra och dom tjatar om varandras namn. LUKAS!!! ANTON!!! Hahaha. Goa pojkar. =) Vi båda gillar att sitta å röka och dricka coca cola, de gör vi varje gång vi träffas, men nu röker jag inte å dricker inte cola, så det får bli lite ändring på det. ^^ Du är go, Karola! ♥


Nettie ♥
Hon var en mobbare och jag var faktiskt en av hennes mobboffer men vi växte upp och blev vänner igen och då blev vi nära vänner när vi gick på gymnasiet, sen tappade vi kontakten, sen började vi ta kontakt igen när jag va gravid med Anton. Vi har haft våra bråk och varit osams länge men vi blev vänner igen. Det sägs att gammal kärlek rostar aldrig, det är bullshit för mig, det sägs att gamla vänner rostar aldrig. Så det får jag instämma med. =P För det gäller denna bruden. Vi har lärt av våran misstag och gör inte om det så det känns mycket bättre nu än innan. Är tacksam för det. Hon är oxå kaxig och kan vara uppkäftig och säger rakt ut, men jag älskar henne som den hon är. ♥


Jag älskar er underbara tjejer och min fästman!

Sen har jag några nära fina vänner, ingen nämd, ingen glömd!

Kommentera (2) st

Kommentarer
Nettie

du är bara för underbar! <:) pusspusspuss <3<3<3

2010-12-05 . 19:57:32
Länk: http://mrsnyberg.blogg.se/
sundarii

Jag tänkte faktiskt på Karola och Nettie häromdagen. Jag tänkte vart de tog vägen!!!! Ingen nya bilder på bdb och Nettie är sämre på att uppdatera sin blogg än på länge! Skärpning!



Tack Moa! Vore jag en ko och du maskros så skulle jag äta upp dig för du är så go!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: