♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

2010-12-20 . 15:24:00 . Allmänt

Det finns massor av saker som upprör mig men jag tar inte upp det.
Men några exempel kan jag skriva.

Lögner
Svek
Krig
Sjukdomar som inte kan botas(det gör så ont i mig av att se sjuka människor).
Pedofiler
Våldtäktsmän/kvinna
Mord

Det är de jag kommer på och det finns mera men det tänker jag inte skriva om. =)

Det är tyvärr sorgligt att vi lever i en sån värld där händer många tråkiga saker. =( Det upprör mig och jag önskar jag kunde göra något åt det!
Men det är svårt och frågan är hur... Jag är inte precis någon superhjälte som hör alla rop på hjälp och räddar dom alla i hela världen. Hade jag kunnat då skulle jag göra det. =P

Det va de...

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: