♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

2010-12-19 . 15:12:00 . Allmänt

Det finns en sak som jag ångrar över hela mitt hjärta. Men det är inget jag kan göra något åt.
Jag var ung och DUM!

Jag sket i vad dom andra sa och umgicks med en rövhål. Och vad hände...? Han ljög jättemycket för mig och sen slutade det med slagsmål och han anmälde mig för barnmisshandel. :O BULLSHIT. Jävla lögnare och jag skulle ALDRIG I HELA MITT LIV SLÅ ETT BARN!!!! Jag ÄLSKAR barn och har barn själv och blivit anmäld för barnmisshandel. Han hade väl inget att säga så han ville anmäla mig för barnmisshandel när jag anmälde honom för han ströp mig. En jävla pucko säger jag bara..

Ja, detta ångrar jag, att jag umgicks med en sådan svartsjuka, puckad idiotjävel.

Att jag va så ung och DUM! =(=(=(=(=(=(=(

NEVER MORE!

Ännu idag kan jag INTE förlåta honom för det han gjort och allt som hände, vill jag glömma! Men aldrig förlåta.

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Åh, jag minns det där! Tur att jag har glömt hans namn men fy vad du mådde dåligt över det där. Vi hade mkt kontakt via msn då. Härligt att du har en bra man nu, Andreas är mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt bättre än den där arslet.

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: