♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

2010-12-18 . 22:05:09 . Allmänt

Min favoritminne.

Ärligt talat så är min hjärna tom just nu. Kanske för mycket mediciner. Hahaha. Ne men.. Hm...

Favoritminne... Jag tror det är att min släkt umgås och så. När vi va liten så brukade våran släkt umgås och göra roliga saker tillsammans, som midsommar eller julafton.
På midsommar brukade vi ha avlångt bord och duka fint, sen klä midsommarstången och fastrarna brukar fixa midsommarkransar till oss barnen och vi satt och åt god mat, sen dansade vi runt stången medan dom andra sjöng, spelade gitarr. Sen lekte vi alla barn och hade det roligt. Jag  älskar när vi släkt umgås med varandra. <3 Sen är de julafton. Ja, det är min favoritminne, just nu iaf. =P

Puss, hej

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: