♥ Dag 11 – Mina syskon.

2010-12-12 . 14:11:00 . Allmänt

Ska berätta om mina älskade syskon.

Jag har två, en lillebror och en halv storasyster men jag säger aldrig halv, säger alltid min storasyster.

Lillebror heter Patrik Christoffer Göran Thaleman, är 23 år gammal. Han bor i Norrköping, saknar honom varje dag! Han är världens bästa bror. <3 Han har ett underbart liten son som heter Arvid. Är väldigt stolt faster. <3
Han jobbar i en butik i en kryssningsfärja, det är färöarna som äger denna båten(rätta mig om jag har fel). Han jobbar bort i 4 eller 6 veckor, sen är han hemma i 4-6 veckor. Oftast på sommar, på vintrar jobbar han mycket mindre. Vi har alltid haft en speciell relation, han är världens bästa bror och så omtänksam. Han är jätte duktig på tsp. En sak som jag stör mig väldigt mkt hos honom är att han dumförklarar mig ganska ofta. Det är inte ofta jag kan säga vad jag tänker eller något, då dumförklarar han mig... Liksom säger; jaha...? Ok... eh... Sen säger han något som gör mig paff. Haha. De stör mig!!!! Hahaha. =) Trots de är han underbar ändå! <3

Sen är de min storasyster, som heter Marie Janette Sandberg. Vi har samma mamma, men olika pappor. Hon ska bli 36 år snart. Hon bor just nu i Tranås. Hon har två barn, en av dom är änglabarn Robin<3<3<3 och minsta är lilla Alva. Lika gammal som min Anton, fast 1 månad äldre. =)
Vi har inte alltid kommit överens, vi har haft olika  åsikter och syn på livet. Så det blivit bråk ganska ofta. Fortfarande ännu idag, men jag älskar henne ändå trots hon kan vara speciell.... Vill inte skriva mer om det nu...
Hon är min storasyster trots allt. <3

Kommentera (1) st

Kommentarer
Bror

Haha vad söt du är! :D

ja det är färöarna:D Gud vad jag saknar dig älskade syster! <3 komer du ihåg när du bodde här och jag kom över på nätterna:D? Najs var det ! en härlig tid:)

älskar dig Puss!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: