Sanningar om mig

2010-08-20 . 17:21:57 . Allmänt

En utmaning! =P

1. Jag har ALLTID ont någonstans, är de inte ryggen är de magen eller något. =P
2. Min största dröm å bli frisör men det fick ni veta igår ^^
3. Jag har kräkfobi eller ska man säga magsjukefobi? Jag är sjukskriven för det + min panikångest som gör så jag har svårt att gå ut bland massa folk på vintrar när det är vinterkräksjuka.
4. Jag HATAR höst och vinter.
5. Jag har alltid haft koncentrationsvårigheter och hoppade av(blev samtidigt utskriven) i gymnasiet och det är mitt största misstag. Jag drömmer tillomed ibland att jag går på en skola och får ta student. Ja, mitt största misstag någonsin! =(
6. Jag har inte haft en lätt uppväxt men den har gjort mig starkare och till den jag är idag.
7. Har aldrig haft ett jobb

8. Skulle gå på Komvux 2 ggr men jag sket i inskrivningen och har ångrat det. Fan också! Nu är det ALLVAR och frisörskola ska fan bli av! Inget å diskutera om!

9. Jag är verkligen kändiskåt! ^^

10. Jag är stort fan av Twilight-filmerna. Har sett Twilight 2-3 ggr och New Moon 128298 ggr typ och Eclipse ska jag se för andra gången idag! Och Vampires suck vill jag se. Och jag ler VARJE gång jag tittar på dom filmerna, ja jag ler hela tiden när jag ser på de. =P

Jag vill utmana; Sundarii, Malin J, Malin H, Karola och Josannah. Vågar ni? ;)
Kommentera (2) st

Kommentarer
Josannah

JAG INTAR utmaning! Fast kanske senare ikväll eller imorgon för min blogg ska förnyas med fin design först.

2010-08-20 . 18:00:21
Länk: http://nightday.blogg.se/
Malin

vågar: ja!

Orkar: nej!

hehe.. ok, vad mysigt.. jo vi börjar få slut på kött o köttfärs så då blir det city gross =) hehe

ok hur länge har han fått jobb nu då? Kram

2010-08-20 . 20:05:17
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: