Dags å uppdatera lite kanske?

2010-08-05 . 13:27:57 . Allmänt

Varit off me bloggen me de är inget konstigt me de när det är sommar. ^^

Har gjort en del å varit borta hemifrån.

Andreas föräldrar åkte till Sthlm till Linda så vi va djurvakt i några dagar så vi va borta i en vecka.
Har oxå klippt mig men det såg ni väl innan. =)

Sen när vi varit där en vecka så körde dom hem oss, var hemma en helg sen var de dags å åka upp igen fast till Norrköping denna gången.

Anton kom dit med så vi hade honom där me. Det va så mysigt! =)
Sov hos morfar&bonusmormor(pappa å Mimmi).
Onsdag åkte vi in till stan å va hos farmor på middag, sen gick vi till stan å hälsade på mormor(mamma).
Sen gick vi runt i stan å köpte skor å så. Sen drog vi hem, så kom pappa hem från jobbet. På torsdagen åkte vi in på stan igen, träffade min gamla kontaktfamiljmamma Solvig. Vi fikade på färgargården. Hon bjöd oss på fika, satt å pratade med henne hela tiden. Det va så kul att träffa henne. Länge sen sist. =) Uppdaterade varandra me nyheter. Hon ska bli farmor i höst. Jättekul! =)

Sen gick vi till stan å mötte min bror och skulle äta, kolla runt lite sen började de regna så åkte vi hem till bror. Skulle träffa Arvid. Så Sanna kom med Arvid utanför så vi fick se honom. Gu så söt! Jag har världens sötaste brorson. =D

Sen åkte vi in till Hageby Centrum å kollade runt, fikade lite och handlade lite så kom pappa å hämtade oss så åkte vi hem. Anton lekte å så hemma. =) På fredag, tog det lugnt resten av dagen, packade å städade undan grejjer sen kom pappa å Mimmi hem så drog vi till Norrköping å hälsa på min bror som fyllde år. Fikade lite å så, det va trevligt. =) Sen kom AW å skulle hämta Anton. AW ville Anton skulle umgås me hans lillebror på lördagen så han kom å hämtade honom. =) Så åkte alla hem och vi stannade hos honom, skulle sova hos honom till lördag. Fy va trött jag va då. ^^
På lördagsmorgon väckte Andreas mig, sen sa bror att Sanna kommer om en stund.

Fixade oss så kom Sanna med lille Arvid.
Han sov så sött så sen kom bror å gav mig Arvid så jag fick ha honom i famnen. Gud så söt! Sov så sött. <3

Myste me honom å gulla me honom. Shit jag vill ha fler barn!!! Men väntar med det tills det är dags. =) Bättre när vi bor i större lgh å Andreas fått fast jobb. =)

Vi håller på å prata om att flytta till större i Fjärås, få se när det kommer en ledig lgh. =) Andreas ska oxå skaffa körkort me. Så vi får se när det blir. Allt beror på jobb först.

Ja, är hemma nu i GBG å tar de lugnt. Anton är i GBG me hans pappa men dom sover hos Johanna å Mac. =) Dom kommer hit om 2 timmar ca då tänkte jag att vii skulle fika lite sen ska vi till stationen då min bror kommer te GBG me. Då ska AW å Anton åka hem me tåget ikv.

Bror ska åka ut till sjöss imorron på jobb.

Jahapp. Vét inte va jag ska skriva mer om. =)

Ni får ha de så bra.

Puss, hej

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Åh, du har haft fullt upp :P

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: