Valborg

2010-04-30 . 13:28:30 . Allmänt

Hahaha, är rosafärg en kännetecken för mig lr vad? Alla börjar kommentera roliga kommenterar varje gång jag bloggar nått om rosafärg. Höhö. Men japp skorna älskar jag!! Dom är världens snyggaste skor. <3

Snart kommer Nicklas å hämtar oss så vi ska vara hos dom idag tills ikväll. Ska äta gott och kolla på världens bästa film, självklart Avatar! =P

Känner mig dock inte utvilad idag men äh byss. Igår kände jag mig pigg å glad. Idag är jag mest trött å seg. Suck. Men men...

Ska oxå åka till Örebro i helgen. Ska på möte igen, orka. Sen ska jag umgås me min lille prins och vänner. <3

Tänkte lägga upp några bilder i blogg sen från helgen. =)

Vet ej va jag ska skriva mer om nu. =) Ska nog dricka upp teet och borsta tänderna. Han kommer nog närsomhelst..

TREVLIG VALBORG!!!

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Vad många möten du får gå på :S

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: