Uttråkad

2010-04-12 . 02:17:10 . Allmänt

För de första vill jag svara på kommenterar.

Malin - du är bara för go! KRAM tillbaka! Hoppas vi ses ev hos pappa i midsommar om de blir av? =)
Sia - Jag skrev vart jag hitta de ;P
Jinna - I know. Tur vi överlevde...(?) Sjukt, jag vet.

NU svarar jag på en listjävel


KÄRLEK:
Är du kär just nu? -
Ja vad tror du??? Självklart! ^^
Har du någon kille just nu?- Ja klart jag har, är tillomed sambo <3
Har du dumpat någon?- Japp
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej, känslor är inget man skämtar om
Vem kramade du senast? - Andreas
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Verkligen inte!

SKOLA:

Är du duktig i skolan? -  Nej de kan jag inte påstå ;P
Har du bra betyg?- nja inte direkt.
Har du fått göra om ett prov någongång? - ett antal ggr.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jadå ;P
Sköter du dej i skolan? - Grundskola skötte jag det bra men gymnasiet ska vi inte tala om....
Har du tuggat tuggummi under skoltid? -  klart
Haft mobilen på lektionstid? - japp
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nej

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - Mamma, pappa, en bror men jag har eget familj som består av mina älsklingar!
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Nej för fan.
hemma? - Jag bor hemma ja. Vart ska jag bo annars? Gatan?
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nja inte av de anledningen.
Har skrikit och slagit din mamma? - Ja tyvärr =(
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nepp
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Japp
Vem betyder mest för dej i din familj? - Dom betyder lika mycket.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Självklart

VÄNNER:

Du har vänner? - Japp dom är få men nära och ärliga
Du brukar vara med? - Andreas å hans kompisar men de varierar beroende på vart jag är. Gbg så är de Asy, Örre så är de Karola å Nettie.
Vem/vilka var du med sist? - Andreas/Nicklas å Malin
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Självklart!
Är det okej att ha kill-kompisar? - Öh.. Ja? Självklart?
Har du pussat någon av dina kompisar? - Många ggr
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? -nej never
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej det har jag inte

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - Nepp
Putar med läpparna på kort? - Hahahaha fyfan nej
Tar kort på dina bröst? - Nej varför ska jag göra d?  
Använder foundation på läpparna? -  Öh använder fjortisar så?
Super dej packad varje helg? - Nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr?- platta håret gör jag med gör ingen fjortis frisyr :P
Ditt hår e knallblont? - haha nej

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - Hmm, för några veckor sedan
Vem bjöd dej på alkohol? - Asy =)
Vad var det för sorts alkohol? - De blev grogg
Brukar du dricka alkohol? - Jo men inte ofta.
Har du druckit öl? - Ja , mums mums <3
Tycker du om öl? - mums
Är det okej att vara kriminell? - Nepp
Varför gör du sånt här? - Vadå?
Vad är inte okej med att vara kriminell?  - Fan är du en tönt eller som ställer denna fråga?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Haha va?
Har du suttit i fängelset? - nää
Vill du hamna i fängelset? - nää


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? -
Ja tyvärr =(
När grät du senast? - Hmm, minns inte.
Du har gråtit över en kille? - Tyvärr
Vem bråkade du senast med? - Hmm minns inte

ÖVRIGT:

Motto? - Behandla dom andra du själv vill bli behandlad
Film? - I Am Legend är favoriten men Avatar slog det så det blir Avatar =) Och Twilight-filmerna <3
Musikgenre?- Skiter i de, är juh döv.
Lyssnade senast på?- -
Kändis?- Vin Diesel självklart! Men det blir oxå Adam Sandler. =)
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: