Orka me allt just nu

2010-04-12 . 19:26:32 . Allmänt

Just nu känner jag mig typ depp...
Orkar inte me nånting.
Orkar inte prata me folk (förlåt)

Jag är jävligt bra på att förtränga vissa saker men dom kommer ikapp mig och då just denna tillfällena mår jag för jävligt och orkar INGENTING. Det är inte något jag tänker tala om i bloggen.

Men ville bara skriva av mig lite, man behöver inte skriva varför. Det är de som är så skönt med bloggen, man skriver av sig och vad man vill. Man behöver inte skriva varför och hur och så..

Jag blir så förbannad och ledsen... Är väldigt osocial av mig just nu.
Jag orkar inte prata med någon, orkar inte lyssna på någon, orkar inte beklaga mig för någon.
Vill bara gömma mig under täcket och titta på filmer och skita i omvärlden..

Jag behöver vara för mig själv i ett tag och må bättre då är jag öppen igen.. Det har varit för mycket nu på sista tiden. Jag är otroligt glad att Andreas funnits som stort stöd och finns där för mig. Jag är otroligt glad att mitt älskade barn finns i mitt liv med. Älskar att prata me honom på kvällarna och höra hur han mår och se honom och säga jag älskar dig. <3
Är så glad att jag har mina två fina älsklingar i mitt liv. Ni är helt underbara och oslagsbara!

Men jag mår ändå dåligt och är osocial av mej, hoppas ni förstår och inte gnäller.

Jag återkommer när jag är mitt vanliga jag igen.

Nettie - Jag finns kvar ändå även om jag inte hör av mig. Hoppas du mår bra annars och att allt gått bra! <3
Karola - Förlåt till dig oxå för vi vart frånvarande men vi ses juh snart! =D <3
Ingen nämnd ingen glömd...

Förresten STORT GRATTIS på födelsedagen min älskade kusin Sofia! <3 Vet inte om du läser det här men ifall att! ;) Puss på dig, gumman.

Nu ska jag ut å gå på lång promenerad.

Hejs svejsan
Kommentera (3) st

Kommentarer
Nettie

Gumman, prata med mig när du känner för det, jag finns för dej, oavsett! Pusspuss <3<3<3

Jinna

Äsch, det skadar aldrig att vara som en lik på soffan ibland. Det känns så skönt, man ska följa sin magkänsla, inte nåt annat! Det är DITT liv du styr. Vi alla mår förbannat dåligt ibland, det tillhör väl konstiga livet. :) En bamsekram av dumbofjanten! :)

2010-04-13 . 19:34:16
Länk: http://www.jinna.se
Karro

Gumman jag finns här för dig :) <3 jaa vi ses mkt snart o vi spara lite nyheter när jag kommer te gbg :) Ja jag har haft fullt opp med barnen. Men snart är jag fri från banren och vara social med dig! pusspuss <3<3<3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: